-3-

7.3K 194 78
                                    

Multi : Ece

Biri kapıma tıklıyordu.
" Efendim"
Gözüm telefona kaydı, saat 10 olmuştu.
" Derin, annenler kahvaltıya çağırıyo"
Ses tanıdık gelmedi.

" Sen kimsin ki "

" Egemen ben, dün tanışamadık yemekte."

"Tamam geliyorum!"

Hemen dolabımın önüne geçtim. Beyaz kot şort giyip üstünede buz mavisi bir tişört giydim. Ayakkabı olaraksa nike huarache ( umarım doğru yazmışımdır) tercih ettim.

Saçlarımı tarayıp kendi hallerine bıraktım. Telefonumu komodinin üstünden aldım ve hemen aşağı indim.

Herkes yemek odasında toplanmıştı. Bugün pazardı ve babamda çalışmıyordu bu yüzden babamda burdaydı.

Egemen, annesi ve babası gelmişti. Abim yoktu.

" Günaydın Selda Sultan, yine döktürmüşsün maşallah" diyip babamın yanına geçtim.

Masadakilere toplu bir
" Günaydın" dedim. Egemenin annesi söze girdi.

" Sanada günaydın canım dün tanışamadık."

" Evet dün kötüydüm biraz "

" Ben Beste, Egemen'in annesi"

" Memnun oldum, bende Derin."

Diyip gülümsedim. Egemen'in babasıda söze girdi

" Bende Murat"

" Tanıştığıma memnun oldum efendim"

Dedim ve tabağıma sadece 1 tane haşlanmış yumurta alıp yemeye başladım. Başka hiçbirşey almadım.

Zaten çok yemezdim. Ama bazen canım birşey ister ve abartı derecede onu yerdim ve TLC'deki programa katılmaktan korkardım. 56 kiloyum ama boy 1.78 olunca ince oluyosun.

O sırada telefonum çaldı. Suratım aniden düştü. Sizce kim? Doğru bildiniz Ömer.

Telefonu sessize aldım ve Beste Teyze sordu
" açmayacak mısın? Çekinme bizden"

" yok lafı mı olur neden çekiniyim sadece önemsiz biri."

" peki canım sen bilirsin"

Herkes tabağını bitirince oturma odasına geçtik. Kadınlar bi koltukta, erkekler bir koltukta, gençlerde bir koltukta oturuyordu yani kısacası ben Egemen ile oturuyordum.

Büyükler koyu bir sohbete dalmışlardı. Bende instagramda geziniyordum.

" instagram'ını versene egemen"

"Tamam"

Dedi ve telefonumu eline aldı. Bende o sırada televizyona bakıyordum. 2 dakika sonra telefonu uzattı.

" 2 dakika boyunca naptın?"
Dedim sinirli olmayan aksine gülümseyen bir şekilde.

" senin instagramından beni takip ettim ve numaramı kaydettim" dedi muzipçe sırıtarak.

Onun suratını süzdüm. Aslında yakışıklıydı. Spor salonunda saatlerini harcadığı da belliydi kaslarından.

Tamam yani bende spor salonuna gidip kas çalışıyorum haftada 2 kere ama Egemen'e yuh yani.

" Beni süzmen bittiyse ben bahçede oturmaya gidiyorum burası sıkıcı"

Şuan yanağımın yanına bir domates koysaydınız domates daha açık kalırdı. O derece kızarmıştım. Kafamı eğdim.

" Bende geliyorum ya herkes dedikodu yapıyor "

Bahçedeki oturma alanına geçtik ve karşılıklı tekli koltuklara oturduk.

Düpedüz suratıma bakıyordu.

" kırmızı yakıştı"

" geçer birazdan."

Evet yanaklarımı gördü. Sıçtı Cafer bez getirin. Bu seferki biraz ağır çabuk olun.

Şuan yaz tatilindeydik ve ben üniversite sınavına girmiştim. Sonuçlar daha açıklanmamıştı fakat sınav kolaydı ve ben mimarlık bekliyorum.

" kaçıncı sınıfa geçtin?"

" üniversiteye başlayacağım."

" Bende" dedi ve güldü. Ne deniyodu ona ...heh piç smile.

İçeriden annem seslendi. O sırada ömer yine arıyordu. Açıp açmamakla kararsız kaldım. Açtım.
Egemen meraklı gözlerle bana bakıyordu.

" efendim ömer ne var?"

" Sadece beni dinle dicektim, lütfen bi şans ver."

" ben sana ne şansı veriyim ömer! Senin ağzını burnunu kırmadığıma dua et. Erkek dövmekte başarılıyım biliyosun?!"

O sırada minik bir kahkaha attı.

" NE GÜLÜYOSUN ÖMER KOMİK BIR ŞEY Mİ VAR?! SÖYLE BENDE GÜLİYİM!"

" Derin sakin olup beni dinler misin?"

" iyi tamam dinliyorum."

Egemende beni pür dikkat dinliyordu ve sanırım ömerin dediklerini de duyuyordu. Aramızdaki mesafe çok değildi.

" Bak derin sarhoştum o gece içmiştim sonra işte sana benzeyen bir kız geldi kucağıma falan oturdu bende sen zannettim o halimle. Sonra bizim eve gittik ve işte ... "

" Ne iştesi sonra NOLDU SÖYLİYİM BİRLİKTE OLDUNUZ BÜTÜN AKŞAM DEĞİL Mİ?!"

" YA DERİN BENİ Bİ DİNLE YAVRU-"

"NE YAVRUMU YA SEN KIT MISIN ACABA ÖMER. BEN DAHA HİÇ KİMSEYE İLK ÖPÜCÜĞÜMÜ VERMEDİM BİDE BAKIRETİMİ Mİ VERİCEM MAL. YETER BE YETER BIRAK ARTIK PEŞİMİ!"

Hemen telefonu kapattım ve gözlerimi yumdum. Olabildiğince sakin olmaya çalışıyordum.

Gözlerimi açtığımda Egemen ile göz göze geldim.

" Daha ilk öpücüğünü bile mi vermedin?"

Sakin bir şekilde sordu ama ses tonu şaşırmışa benziyodu.

" ORADAN SÜRTÜĞE Mİ BENZİYORUM EGEMEN?!" deyip bir hışımla kalktım.

Sinirimi egemenden çıkartmıştım. Çocuğun bir suçu yoktu aslında normal bir şey sormuştu ama tabi ben bu ruh halimle pek normal karşılamamıştım.

Bahçe kapısındanda çıkıp Ece'lerin villasına doğru yürümeye başladım. Egemenin bizim bahçeden bana baktığını hissediyordum.

Kapıyı Ece' nin annesi Meltem Teyze açtı. Ece yi sorduğumda odasında olduğunu söyledi. Hemeb meltem teyzeyi öpüp Ecenin odasına çıktım. Yatakta yatmış telefonla ilgileniyordu.

Ece' nin üstüne atladım. Evet bodoslama daldım.

" BİSMİLLAH!! ÖKÜZ ! DERİN ÖKÜZMÜSÜN?!"

"Sen yaparken iyi Ece Hanım. Neyse uzatma dışarı çıkıyoruz giyin hadi 5 dakikan var"

"Homurdana homurdana eline tutuşturduğum kıyafetleri giymeye banyoya gitti. O sırada telefonumu elime aldım. 5 cevapsız arama ve 13 de mesaj vardı. Bu aramalardan 2 si ömer 2si annem ve 1'i de babamdı. Sanırım onlara haber vermediğim için merak etmişlerdi.

Hemen annemi aradım ve Ece'yle birlikte cafe ye gideceğimizi söyledim. Tabiki ömere dönmedim. Babamıda aramadım çünkü annemle aynı nedenden dolayı aradığını biliyordum.

Ece banyodan çıktı biraz rimel ve kapatıcıyla makyajını bitirdi. Böyle sade makyaj yapmayı tabikide benden öğrenmişti.

Sizce bölümler nasıl gidiyor?
Beğenmeyi ve yorum atmayı unutmayın :)

YAN KOMŞUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin