Derin
Artık burda yerleşik hayata geçtim. Tam tamına 4 ay oldu ve Türk patronum sayesinde işime çok alıştım. Türkiye'ye dönmeyi aklımın ucundan bile geçirmiyordum. Fakat sonra aklıma abimle Egemen geliyor ama yine kendimi toparlayıp onları aklımdan silmeye çalışıyordum.
Yine kalktım ve kendimi sıcak suya bıraktım. Duşumu aldıktan sonra kumaş pantolon ve saten bir atlet giyip üzerimede beyaz ceket alıp arabama binip işe doğru yola çıktım. Evet araba aldım çünkü iyi bir maaş karşilığında çalışıyorum. Ve pozisyonumda yüksek. Şirkette çoğu önemli işler benim üstümde. Patrondan sonra adı ilk duyulan kişi benim.
Bu arada patronla yakın ilişkimiz var. Yani patron çalışan ilişkisinden daha ileri. En az 5 kere yemeğe çıktık. Hatta evime yemeğe bile davet ettim. Aslında ondan hoşlanıyor gibiyim ama sonra aklıma Egemen geliyor.
Egemenle sözlüydük fakat ben onun yüzüğünü çıkarıp attım. Unuttum onu. Bir kere bile gelmedi yanıma. Amerikada olduğumu illa düşünmüştür. Belki hayatında başka biri vardır. Ama gram umrumda değil. Çünkü unuttum. Sadece Mert'i özledim. Abimi. Aslinda abim değil ama...
Ben bunları düşünürken şirkete gelmiştim. Ee haliyle bunları düsünürken de yüzüm soldu ve Kadir( patronum) hemen yanıma geldi. Zaten odalarimız yanyana.
- İyi misin Derin?
- Sayılır.
- Anlatabilirsin. Dinlerim.
- Her zamanki düşünceler işte.
- Tamam o zaman sıkma canını akşam seni yemeğe götürüyorum. Uyar mı?
- Tabi neden olmasın. Dedim ve en samimi gülüşümü gönderdim.
- Neyse aklıma gelmişken soriyim bizim şu ortaklık toplantısı ne durumda? Hâlâ geçerli mi? Adamları geri çevirmiştik.
- hayır hala geçerli değil derin çünkü adamlar biz teklifi reddedince baska şirkete yönelmişler.
- tamam anladım. E hadi görüşürüz. Dedim ve odama girdim. Bugünü pek ağır olmayan işlerle atlattıktan sonra Kadirle bir restauranta gittik. Yemeklerimizi sipariş ettik ve sessizliği kadir bozdu.
- Derin, bir şey söyleyebilir miyim?
- Tabi, dinliyorum.
- Şeyy ben bir süredir senden hoşlanıyorum. Benimle çıkar mısın?
Hoop sakin. Şimdi Derin Hanım kadirle çıkar mısın? Yada şöyle diyelim. Kadirden hoşlanıyor musun? Koca bir EVET. ee o zaman ne bekletiyosun söyle çocuğa.
- Bende hoşlanıyorum aslında. Evet.
Dedim ve vücudumu ateş sardı.
- Utanmana gerek yok Derin. Dedi ve gülümsedi.
Bölüm sonu🥀