~~12.~~

387 49 17
                                    

Miután mindenki befutott bejelentették, hogy csak negyvenen jutottak tovább a következő körbe. Így Baisho-kun, aki a negyvenharmadik volt kiesett. A bejutottak a pódium elé léptek. Szégyenszemre az osztály többi tagja bent maradt. 

- Gratulálok az összes tovább jutónak! Akik kiestek ne csüggedjenek, még meg tudják majd mutatni magukat a szórakoztató játékokon!- kacsintott Kayama-sensei. A levegőbe csapott.- A következő selejtezőnk pedig mi lehet?- kérdezte, ahogy a kivetítőn pörögni kezdtek a különböző selejtezők.- Mi más lenne, ha nem... -mondta, mire gyorsabban kezdtek pörögni.- az Uralkodójáték! -mondta be, mire nyeltem egyet. 

- Mi ez? Adj király katonát!?- jegyezte meg halkan Ame-kun, mire Arisa-chan halkan elnevette magát.

- Máris ismertetem a szabályokat!- kacsintott Kayama-sensei.- A továbbjutottak 2-4-es csapatokra oszlanak, saját kívánság szerint. Az egyik csapattag lesz az uralkodó, akin rajta lesz a pontszámaitok összessége. A saját pontszámaitoknak a homlokára kötve kell lenni, a megszerzetteknek pedig a nyakába. Viszont az uralkodó nem hagyhatja el a saját területét, melyek négy árboccal kialakított négyzetek lesznek. A csapat többi tagjának át kell mennie a többi uralkodói területre és megszerezni a pontszámokkal ellátott kendőket, majd visszajuttatni a saját felségterületre az uralkodó nyakába. Természetesen lehet képességeket használni!- mondta, miközben a képernyőn folyamatosan szemléltették a történéséket.- Ugye említettem a pontszámokat. Az előző kör alapján mindenkinek kiosztottunk egy pontszámot. A pontszámok hátulról előre fele nőnek! Az utolsónak öt pontja, az utolsó előttinek 10 pontja van, és így tovább! Az első helyezett összpontszáma így...- nyalta meg a felső ajkát, mire egyből tudtam, hogy halott vagyok. - Tízmillió!- lefagytam egy pillanatra.(Na itt egy pillanatra beleszólok, helló. Na szóval, ez fogalmam sincs, hogy jön ki.. őszintén tippem sincs, de az animében is pontosan ez volt, úgyhogy itt is így lesz, köszönöm a megértést! XD szerk.)

- Tíz, micsoda?- kérdeztem sokkolva. Mindenki gyilkos szemekkel méregetett, mire ismét nyeltem egyet. Kész. Vége. Jó volt azért ez a Sportfesztivál! Mondjátok meg anyának, hogy szeretem!

- Ez nem hasonlít túlságosan a tavalyi lovasjátékra?- morogta halkan Eraserhead. 

-Nos, most tizenöt perc áll rendelkezésetekre, hogy kialakítsátok a csapatokat, majd megbeszéljétek a stratégiát. Hasznosan töltsétek el!- mondta mire elindult a visszaszámláló. Ebben a helyzetben a legjobb stratégia a tízmilliósat támadni. A csudába is, nem gondoltam volna, hogy ennyire hasonlítani fog a tavalyira! Pláne ebben nem! A francba is már... Magamba roskadva figyeltem, ahogy a gyilkos tekintetek szétszélednek és egyedül maradok.

- Yo!- érintették meg hátulról a vállamat, mire összerezzenve hátrafordultam. Arisa-chan vigyorgott rám, mögötte pedig Ame-kun állt egy szelíd mosollyal.

- T-ti...- dadogtam végig nézve kettejükön döbbenten.

- Nem hitted, hogy magadra hagyunk, ugye?- kérdezte érzelemmentesen, de szelíd mosollyal Ame-kun. Egy megkönnyebbült mosollyal néztem feléjük. 

- Köszönöm. Őszintén, nagyon köszönöm!- csuklott meg a hangom.- Rendben így már indulhatunk, de lehet jobb lenne még valaki a csapatba. Valaki, akit nehezebb észrevenni.- mondtam az államra tett kézzel, mikor valaki ismét megérintette a vállam. Összerezzenve fordultam meg, de nem láttam senkit. -E-ez mi volt...- motyogtam a levegőt bámulva, mikor megjelent egy sárgás-zöldes szem a semmiből. Ijedten hőköltem hátra, ahogy lassan előtűnt a többi része is. Doi-kun állt előttem.- Doi-kun?

- Asszem engem nehezebb észrevenni.- mosolyodott el. Kellett pár pillanat, mire leesett.

- Te is benne akarsz lenni a csapatban?- kérdeztem hitetlenül, mire elnevette magát.

- Ilyen meglepő.

- D-de mindenki minket fog támadni, é-és...

- Tudom, de jobb, mint Nagao-kunnal.- vont vállat, mire lassan elmosolyodtam. Ezzel nem tudtam vitatkozni.

- Rendben. Akkor a terv...- mondtam, majd elkezdtük megbeszélni a stratégiát. Mikor megbeszéltük, én elmentem regisztrálni a csapatunkat, addig ők félre álltak a pálya felállítás elől. A fejemre kötöttem a több, mint tízmilliót érő kendőt. Mikor elindultunk a saját területünkre Doi-kun mellé léptem. -Egyébként, hogy hogy nem láttalak az előbb? Mármint a ruháidat se?- kérdeztem érdeklődve a sötétkék-fehér-piros anyagot nézve. Elnevette magát.

- Nem sokkal az évkezdés után, hogy megkaptuk ezeket jelentkeztem Power Loadernél, hogy szeretném a sportfelszerelésemet a képességemhez igazítani. Hogy ezt a verziót használhassam egy külön engedélyt is benyújtottam.- nevetett fel kedvesen, mire elmosolyodtam.

Végül én lettem az "uralkodó", így elhelyezkedtem egy árboc előtt. A többiek feladata egyszerű volt: a lehető legtöbb kendőt megszerezni és eljuttatni nekem. 

A területek ugyanakkorák voltak és négyzet alakúak. Egy kör alakban helyezkedtek el, így volt középen egy szabad terület. Egyértelmű volt, hogy ott fognak zajlani a csaták. Nyeltem egyet. Ha mindenki engem fog lerohanni, abba belehalok. Ebben biztos vagyok. Végig néztem az elszánt évfolyamtársaimon és az idegesítő osztálytársaimon. Majd a csapattársaimra tévedt a tekintetem. Ha elbénázom ők is kiesnek miattam. Nem hibázhatok. A lehető legjobban kell teljesítenem. A kezeim ökölbe szorultak, ahogy felemeltem a fejem. Itt nem bukhatok el! egyszerűen, nem tehetem meg velük. Nem tudom, hogy ez elég e, ahhoz, hogy ötödikek legyünk, akár... de... meg kell próbálnom!

- Oh, azt elfelejtettem mondani, hogy csak az első négy csapat jut tovább!- jegyezte meg Kayama-sensei.

- NANI!?(muszáj volt így írnom, bocsánat szerk.)- kaptam oda a fejem, mire csak azt láttam, ahogy elmosolyodik.

- Kezdődjék az Uralkodójáték!

***************************************************************************************

Itt a mai rész! Kérlek írjátok meg hozzászólásban a véleményeteket! 

Lehet csillagozni is!

Sietek a következővel!

Sayonara!

W23.

Empress Of His Heart (Bnha f.f.)//Befejezett//Where stories live. Discover now