Sikeresen átmentem a vizsgákon. Azt kell, hogy mondjam, hogy egész jók lettek a jegyeim, ahhoz képest, hogy kihagytam egy hónapot. Bár ez inkább Sakuko érdeme. Borzalmasan sokat segített nekem és Eijirounak. A gyakorlati vizsga nehezebb volt, mert hála a drága felsőbb éveseknek nekünk is a tanárok ellen kellett mennünk. Én Ame-kunnal Kayama-senseit kaptuk. Azért, nem volt nehéz dolgunk. Mármint a tanárnő nagyon erős, de Ame-kun a képességével elfújta a hősnő képességét, én pedig megparancsoltam a bilincsnek, hogy kapcsolódjon rá a tanárnő kezére. Úgyhogy mi nekünk nem volt nehéz dolgunk. Szerencsére. Szerintem nem hitték, hogy Ame-kun tud erős szelet is a képességével. De a többiek nem voltak ilyen szerencsések. Arisa-chan Kugával volt Present Mic ellen. Szegény a macskahallásával nagyon megjárta. Kuga pedig gondolkozás nélkül támadott így megbuktak. Az osztály nagyrésze igazából bukott. Mert a fiúk lenézték a hősöket, vagy csak szimplán egyikünkkel kerültek össze, és nem tudtak csapatban dolgozni. Rajtunk kívül egy csapat nem bukott meg. Nagao és Nakatani. Eraserhead ellen voltak. Nagao füstjével nem csak elrejtette magukat, de még csípte is Eraserhead szemét, aki így nem tudta használni képességét. Nakatani pedig a képességével(Bábmester, tehát pár bizonyos tárgyat tud irányítani, amikbe a képességéhez tartozó öt lélek egyike csatlakozik) rátette a bilincset.
Épp a buszoknál álltunk, mert szerencsére mindannyiunkat elvittek edzőtáborba, nem csak azokat, akik átmentek. Nem messze tőlünk volt a többi osztály, köztük a 2-A. Mivel az írásbelik óta nem találkoztunk, csak most volt alkalmam köszönetet mondani. Így átfutottam a másik buszhoz, amikor majdnem neki mentem a szőkeségnek. Rám vetett egy pillantást skarlát szemeivel, mire én lefagytam. A szívem hevesen kezdett verni, és nyeltem egy hatalmasat. Szó nélkül ott hagyott, és felszállt a buszra. Utána néztem egy pillanatra, majd a lányhoz léptem.
- Sakuko! Szia!- mosolyogtam rá, mire ő arcára is egy halvány mosoly ült ki.
- Szia! Hogy mentek a vizsgák?
- Jól, nagyon köszi, nélküled elvéreztem volna. De a gyakorlati az könnyebben ment.
- Na ne, olyan ügyes vagy, hogy könnyedén legyőzöl egy hőst?- kérdezte, enyhe gúnyolódással.
-Inkább csak szerencsés volt a párosítás.- nevettem el magam, majd kicsit elkomorodtam. Meg akartam kérdezni. -Sakuko?
- Hmm?
- Miért segítettél rajtam? Én olyan makacs és bunkó voltam, mégis te önzetlenül segítettél, és...- értetlenkedtem, mire mosolyogva sóhajtott.
- Nem ez a dolga egy hősnek?- mondta, mire kikerekedtek a szemeim.- Segíteni azoknak, akik bajban vannak. Ráadásul, én is voltam abban a helyzetben, mint te. És én se magamtól másztam ki belőle.- kócolta össze a hajam.
- Mi? Neked ki se-
- Kaede-chan! Hogy sikerültek a vizsgáid?- lépett mellénk Tsuyu-chan Uraraka-senpaijal.
- Köszi, jól, és nektek?- mosolyogtam rájuk, tudva, hogy sose kapom meg a választ a kérdésemre.
- Nekem jól, kero.- mosolygott Tsuyu-chan, majd kissé aggódó pillantást vetett Uraraka-senpaira.
- Én nem igazán tudtam rá tanulni, így épp átcsúsztam.- nevetett fel kínosan.- De idén jól sikerült a gyakorlati!- virult.
- Akkor végül is, minden rendben.- mosolyogtam.- Viszont, azt hiszem nekem vissza kéne mennem. Majd találkozunk!- intettem, majd a hátam mögöttem hagytam a lányokat.
- Aztán hajrá!- köszönt el Sakuko.
- Szia Kaede-chan, kero!
- Sok sikert, ahhoz, hogy túléld!- intett Uraraka-senpai nevetve.- Tényleg Sakuko, izgulsz? Ez lesz az első edzőtáborod?
- Nem. Az alapján, amit hallottam, ez a tábor nekem sétagalopp.
- Te még nem tudod milyen kemény tud lenni egy Aizawa-sensei féle tábor. Kero.- mondta fájdalmasan Tsuyu-chan, de a választ nem hallottam. Hát, szerintem, ha valaki, akkor Sakuko tudja, milyen egy kemény tábor.
Ahogy visszasétáltam a mi buszunkhoz, észrevettem, hogy Nagao eléggé az irányomba nézett, ezért megdöntöttem a fejem és bemutattam neki. Mintha csak kiesett volna a révületből és visszamutatott. És akkor felszálltunk a buszra. Kezdődhet az edzőtábor.
*************************************************************************
Remélem tetszett!
W23.
YOU ARE READING
Empress Of His Heart (Bnha f.f.)//Befejezett//
FanfictionKaede egy különleges lány. Amellett, hogy a képességének neve az Uralkodó, de még híres is. Az internet hercegnője néven is ismert, de inkább a világháló egyik népszerű videófeltöltő oldalának egyik legnézettebbje. Rengeteg rajongója van szerte a vi...