Kisorsolták az első nyolc meccset:
1. Nishimoto Arisa, A osztály, képesség: Macska, kontra, Soma Kiemon, B osztály, képesség: Tenger.
2. Amemori Tsuna, B osztály, képesség: Sokasodás, kontra, Higashi Sai, H osztály,képesség: Mikroszkóp.
3. Narisawa Mochihito, B osztály, képesség: Ultrahang, kontra, Nagao Taiga, A osztály, képesség: Füstölő.
4. Takemoto Teinosuke, B osztály, képesség: Csillagkép, kontra, Tsuboike Thoki, A osztály, képesség: Penge.
5. Doi Koreyoshi, A osztály, képesség: Kaméleon, kontra, Hiruma Maris, B osztály, képesség: Íjász.
6. Yoneda Dori, B osztály, képesség: Fürge lehelet, kontra Kuga Junzo, A osztály, Képesség: Kalapács.
7. Oshinokouji Ame, A osztály, képesség: Időjárás, kontra, Terada Yoshitake, A osztály, képesség: Forgó.
8. Matsuhita Tokuma, A osztály, képesség: Elektromos teleportálás, kontra, Kirishima Kaede, képesség: Uralkodó.
Nem tudom, hogy szerencsémre e, de én a legvégén voltam. Velem ellentétben viszont Arisa-chan volt az első, a B osztályos Soma-kun ellen. Elfoglaltuk a helyünket a lelátókon a többiekkel. A mi kis csapatunk jóval messzebb ült a többiektől, így reménykedve, hogy nem kell hallgatnunk a hülyeségeiket. Arisa-chan addig az alagútban állt és figyelte a Cementos által készített "pályát". A harcot utólag elmesélte, így szerencsére többet tudok, mint láttam.
- Kezdődjenek akkor a harcok! Itt jönnek első párbajozóink! Ugye mindenki hallott, már Poszeidónról, a vizek és tengerek istenéről? Nos, elbújhat a most következő versenyző elől! Ugyanis ez a srác a legvadabb hullámokat is képes megzabolázni! Itt jön a hőstagozat B osztályos Soma Kiemon-kunja!- harsogta, mire előlépett a sport egyenruhát viselő fiú. Bőre bronzos barnára volt barnulva, a melírozott, ég-cián-sötétkék haja hátra volt fésülve, rikító óceán kék szemei pedig még távolról is ragyogtak. Szörfös srác külseje volt. -És, hogy ki az ellenfele? Nos, aki cicaharcot vár tőle, az csalódni fog, ugyanis ez a lány nem cicózik! Egy igazi harcos vadmacska, a hőstagozatos Nishimoto Arisa-san, az A osztályból!- harsogta, mire fellépett Arisa-chan is a betonra, kissé irritált fejjel. Nem csodálom... ennyi macskás szóvicc után...
- Érdekes. Ahhoz képest, hogy mekkora arcuk volt vannak lányok is az osztályotokban?- kérdezte a srác.
- Oh, te nem ismered őket.- mondta kedves mosollyal Arisa-chan. -Sokkal nagyobb arcuk van, mint amit láttál. Az csak a jéghegy csúcsa volt.- a fiú elnevette magát.
- Vicces vagy, ahhoz képest, hogy nem lehetsz valami erős.- mosolygott, mire Arisa-chan arcára fagyott mosoly.
- Miért is?- kérdezte egy halvány ingerültséggel. A fiú megvonta a vállát.
- Tudod. Nem mondom, hogy nincs nagy arcuk, de mindenki tapasztalatból beszél általában. Tehát, ha ők azt mondják, hogy a lányok gyengék, akkor valószínűleg a lány osztálytársaik...- mondta lenéző mosollyal. Arisa-chanban forrt a düh.
- 1v1! Kezdődjék!- rikoltotta Present Mic.
Arisa-chan neki rohant, ami ránézésre a legjobb taktika volt. Ő egy macska, így nem szereti nagyon a vizet, míg ellenfelének víz alapú képessége volt. Bár a környéken nem volt nagyon víz. A fiú halkan felnevetett, majd a kezeit előre tette. Felemelte tekintetét, majd egy hátborzongató vigyorral. Értetlenül nézte az egész közönség. A föld elkezdett remegni, majd mikor Arisa-chan, majdnem elérte ketté tört alattuk a beton és hatalmas mennyiségű vízsugár tört ki rajta. A vízsugár feldobta Arisa-chant, aki prüszkölve kapkodott levegő után. A fiú a karjaival leírt egy-egy fél kört majd, mikor körbeért összekulcsolta kezeit. Egy vízgömbbe zárt Arisa-chan, aki a kezeit a torkához kapta. A fiú nem tett semmit. Ame-kun mellettem ökölbe szorította a kezét.
- O-ó... El is dőlt volna a meccs?- kérdezte Present Mic a vízgömb falát ütögető Arisa-chant nézve. A fiú előre tolta a kezeit, mire a gömb elindult kifele.
- Igaza vol- kezdte a srác, de benne rekedt a szó, ahogy a gömb kipukkant, mikor a tetejébe ütött egy jól irányzott farokcsapással Arisa-chan. A lány a földre esett köhögve, csurgott róla a víz. A vonalon feküdt. Lassan, óvatosan feltápászkodott. Megtörölte a szemét.
- Nem valami hősies megfullasztani valakit.- lihegte mosolyogva, mire a tömeg felharsogott, Ame-kun pedig megkönnyebbülten felsóhajtott. Ismét neki rohant a srácnak.
- Ezzel már próbálkoztál, nem?- kérdezte egy nagy kar mozdulattal a srác, mire két vízcsóva zúgott Arisa-chan felé.
- De van egy nagy különbség...- mondta Arisa-chan futva.
- Mi is?- kérdezte a srác, mikor egy karmozdulattal csavarva vezette egyenesen felé a két vizet egymásba.
Arisa-chan elugrott előle, úgyhogy a evegőben szinte feküdt, az egyik lábát behajlította a másikat kinyújtotta, és megfordult a levegőben. -Már kiismerem a képességedet!- mondta vigyorogva, majd átugrott egy vízcsóvát. A levegőben előhívta karmait, majd azokkal támadva földre érkezett. Nem hagyott időt a srácnak mozogni. Az arcát karmolászta, a farkával lerántotta kezeit minden alkalommal, mikor támadni készült. Közben folyamatosan közelített, így a srácnak hátrálnia kellett. Kegyelemdöfésként belerúgott, majd elugrott.
- Soma-kun kilépett, Nishimoto-san nyert!- kiáltotta Kayama-sensei, mire az Aréna üdvrivalgásban tört ki. Én felpattanva ujjongtam, a csapat többi tagja nyugodtan állt fel és tapsolt mosolyogva, kivéve Doi-kun, aki fütyült is.
Ez volt az első meccs.
***************************************************************************************
Itt a mai rész! Írd meg kommentben kérlek a véleményed és, ha szeretnél ne felejts el nyomni egy csillagot!
Sayonara!
W23.
ESTÁS LEYENDO
Empress Of His Heart (Bnha f.f.)//Befejezett//
FanficKaede egy különleges lány. Amellett, hogy a képességének neve az Uralkodó, de még híres is. Az internet hercegnője néven is ismert, de inkább a világháló egyik népszerű videófeltöltő oldalának egyik legnézettebbje. Rengeteg rajongója van szerte a vi...