A vacsora az egyszerre volt kapkodós és pihenős. Majdnem mindenki zabált, de közben próbálták magukat kipihenni is. Mindenesetre páran, köztük én is, normálisan ettünk. Viszont az étel isteni volt. Végül is túl jó is. Akkor még nem volt gyanús, de utólag kiderült, hogy csak rendelte a Banshee Squad, nem ők készítették. Ez így visszanézve vicces.
A vacsora után először a B-sek mehettek el fürödni, mert ők értek vissza előbb. Addig, mi nekünk le kellett pakolni a szobáinkba. Mivel mi csak ketten voltunk lányok Arisa-channal betettek minket a 2-A-s lányokkal egy szobába. Nem mintha zavart volna minket. Letettük a csomagjainkat az üres szobában. Kemény két darab szekrény volt csak bent. Kitettük a hálózsákjainkat is. Nekem piros volt, Arisa-chané kék. Közben a senpaiaink és megjelentek a szobában és elkezdtek lepakolni. Egy óra múlva kb szóltak az évfolyamtársaink, hogy mehetünk fürdeni. Én és Arisa-chant viszont keresett Kayama-sensei így kellett tennünk egy kitérőt. Mire odaértünk a fürdőhöz a felsőbb éveseink már rég bent voltak. Olyan nyugodtan, fesztelenül beszélgettek egymással ruha nélkül, hogy azt nem tudom elmondani. Minden zavar nélkül nevettek és beszéltek. És ott voltunk mi, pironkodva, zavarban az ajtóban. Majd Mina észrevett minket.
- Oh, Kaede-chan, Arisa-chan! Gyertek csak nyugodtan!- intett, mire mi nyeltünk egyet, és bementünk. Közben persze kicsit takartuk magunkat, miután letettük a törülközőinket. A felsőbb éveseink, csak nevettek ezen. Miután beültem a vízbe vettem csak észre, hogy Sakuko is ott van. Csendben ült, és mosolygott, miközben Jirou-san magyarázott neki valamiről. Komolyan, hogy tud ilyen láthatatlan lenni? Komolyan mondom, Hagakurét könnyebb észrevenni a hős jelmezében, mint őt!
- Milyen volt az első napotok a táborban?- ült mellém Uraraka-senpai, mire rápillantottam. Persze rögtön elkaptam a tekintetemet zavaromban, de azért válaszoltam.
- Fárasztó. A hegy tetejéről kellett lejönnünk, miközben Puppetnature szörnyei ellen harcoltunk.- csúsztam kicsit beljebb a forró vízbe, miközben a Hagakuréval lelkesen beszélgető Arisa-chanra pillantottam. Örülök, hogy ilyen jól kijönnek.- És neked? -pillantottam a barna hajúra, mire elnevette magát.
- Hasonlóan. Alig tudtam enni, annyira rosszul lettem, miután annyi mindent lebegtettem.- fogta a hasát, mire én nevettem el magam.
- Mineta-kun, meg ne próbáld azt, amit tavaly!- hallottuk a fal túloldaláról Iida-senpai hangját. Én és Arisa-chan értetlenül néztünk, a többi lány pedig, hát. Idegesek voltak? És egyszerre takarták magukat? Oh no.- esett le nekünk is.
- Nem állíthatsz meg, Iida! -hallottuk az ördögi kacajt, ahogy mászni kezd, majd. Villámok?- K-K-Kaminari... áruló...- hallottuk nyöszörgő hangját, ahogy leesett.
- Bocsi, haver. Az én barátnőm is a túloldalon van.- hallottuk Kami hangját.
- That's your boy.- súgta halkan Jirou-sannak Sakuko, mire a lila hajú elnevette magát.
- Mi bajod? Te megállapodtál egy mellett? Mint a gyökér Oshinokouji?- nevetett fel Hamani. Oh, hogy a mieink is ott vannak, de jó.
- Heh?- hallottuk Serot. A fiúk felnevettek.
- Ugyan már, fiúk, a lányok arra vannak, hogy minket, fiúkat kielégítsenek, semmi másra.- röhögött Terada.
- A lányok erősek és remek hőssé fognak válni, emellett sokkal több figyelmet érdemelnének, hisz a női hősök is hatalmas dolgokat visznek véghez, tisztelnetek kéne őket, alsósok!- csapkodott Iida-senpai.
- Ezek hülyék! -nevetett fel Kuga.- Ugye, Nagao?
- Ja.- szólalt meg hosszas hallgatás után, rekedtes hangon.
ESTÁS LEYENDO
Empress Of His Heart (Bnha f.f.)//Befejezett//
FanficKaede egy különleges lány. Amellett, hogy a képességének neve az Uralkodó, de még híres is. Az internet hercegnője néven is ismert, de inkább a világháló egyik népszerű videófeltöltő oldalának egyik legnézettebbje. Rengeteg rajongója van szerte a vi...