İyi okumalar 🌼---
"Günaydın sol yanım."
Hafifçe gülümsemişti büyük olan, elleri eşinin saçlarını okşarken gözleri de esmer yüzü inceliyordu.
"Günaydın Namu~." Sesindeki o tatlı tınıyı bilerek yapmıştı.
Namjoon'un bu ses tonuna dayanamadığını biliyordu."Senin o Namu diyen dilini de seni de yerim." Demişti Namjoon yavaş hareketlerle büyüğünün üstüne çıkarken. Ellerini Yoongi'nin başının her iki tarafına koyduğunda Yoongi'de kendi ellerini eşinin boynuna dolamıştı.
"Yesene."
Esmer olan altındakinin kışkırtıcı sesi karşısında gülümsemişti."Beni kışkırtma bebeğim yoksa bugün üniversitede topallayarak yürümek zorunda kalırsın."
Namjoon konuşurken Yoongi'nin tek odağı eşinin kalın ve büyük dudaklarıydı.Erken uyanmışlardı ve Yoongi şuan eşini istiyordu.
Esmeri kendine çekip alt dudağını kendi ince dudaklarının arasına almıştı. Namjoon gözlerini kapatıp dudaklarını eşinin dudaklarına emanet etmişti. Kısa ama zevkli bir öpücükten sonra Yoongi elleriyle yavaşça Namjoon'un ensesini okşamıştı."Hadi sev beni Namjoon."
Namjoon memnuniyetle eşinin teklifini kabul etmişti. Bir saat boyunca güzelce sevmişlerdi birbirlerini. Bir süre sonra odayı dolduran tenin tene çarpma sesleri ve ikisinin de inlemeleri kesilmiş yerini sadece nefes seslerine bırakmıştı.
Yoongi nefesini düzene soktuktan sonra üzerinden yeni inmiş olan eşinin göğsüne sokulmuştu."Bir tur daha?"
Namjoon elini Yoongi'nin ince beline koyup parmaklarıyla okşamıştı yavaş yavaş.
"Geç kalabiliriz güzelim, akşam devam ederiz."
Beyaz tenli saate baktığında eşinin haklı olduğunu düşündü. Yataktan kalkıp beraber duş almışlardı.
Sonra da üstlerini değiştirip mutfağa kahvaltı hazırlamak için inmişlerdi.Namjoon kahvaltısını ederken Yoongi'nin boynu dikkatini çekmişti.
"Bebeğim boynunu kapatmamışsın."
Yoongi kahve kupasına uzanıp eline almıştı, kahvesini yudumladıktan sonra omuz silkmişti."Ergen değilim ya sevgilimle sevişmedim kocamla seviştim Namjoon neden saklama gereği duyayım ki."
"Haklısın hayatım." Demişti gülümsemesine engel olamayarak.
"Ama üniversiteye gidiyorsun öğrencilerinin ve arkadaşlarının dikkatini çekecektir.""Seninde boynunda var."
"Seninkiler kadar değil üstelik esmer olduğum için o kadarda belli olmuyor. Seninkiler akşama morarmaya başlar." Yoongi gülümseyerek yerinden kalkmış ve karşısında oturan kocasının yanına gitmişti.
Sandalyesini biraz geriye çektikten sonra bacakları iki tarafa düşecek şekilde Namjoon'un kucağına oturmuştu. Namjoon önce şaşırmıştı ama sonra ellerini eşinin kalçalarına atıp sıkmıştı ve daha da kendine çekmişti.
"Bırakta herkes Kim Namjoon'a ait olduğumu bilsin."
Yoongi söylediklerinden sonra eşinin dudaklarının iki tarafa kıvrılmasını zevkle izlemişti. Gülümseyen dudaklara eğilip sulu bir öpücük kondurmuştu ardından da kocasının rahat kucağından kalkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayal
RandomKim Namjoon çok sevmişti, Min Yoongi'de sevmişti. Kim Namjoon çok değer vermişti, Min Yoongi'de değer vermişti. Kim Namjoon çok sadık kalmıştı, Min Yoongi birazcık sadık kalmıştı. Kim Namjoon hiç aldatmamıştı, Min Yoongi'yse çok aldatmıştı... Namg...