2- Doğrum

2.7K 204 389
                                    


Yorum rica etsem beni kırar mısınız?

---

"Sevgilim?"

Yoongi aşağıdan duyduğu eşinin sesiyle geldiğini anlamıştı. Küpesini takarken kapıya yaklaşıp yukarıda olduğunu söylemişti.
"Yukarıdayım Joon."

Çok geçmeden merdivenlerdeki adım seslerini işitmişti büyük olan. Namjoon odaya girdiğinde elindeki ceketini yatağın üzerine bırakıp gülümseyerek bakmıştı aynanın önünde hazırlanan eşine.

"Çok güzel görünüyorsun Yoongi her zaman ki gibi." Elini eşinin beline koyup boynuna uzun ve sulu bir öpücük bırakmıştı.

Yoongi ise eşinin dediklerine karşı gülümseyerek saçlarını taramaya devam etmişti. Namjoon bir süre daha Yoongi'nin kokusunu iyice kokladıktan sonra başını boynundan çekmiş ve gömleğini çıkarmaya başlamıştı.

"Öğle ne yedin?" Diye sormuştu Yoongi eşine.

Namjoon gömleğini de çıkarıp yatağa atarken esmer tenini ve kaslarını eşinin gözlerinin önüne sermişti.

"Seokjin yemek getirmişti evden. Ah kesinlikle çok güzel yemek yapıyor."

Esmerin dediklerine uzunca göz devirerek karşılık vermişti büyük olan. Namjoon'u herkesten kıskandığı doğruydu ama en çok Seokjin'den kıskandığıysa bir diğer gerçekti.
Namjoon iş hayatına başladığından beri Seokjin'le tanışıyordu. Bir süre sonra iş arkadaşlıkları sıkı bir dostluğa dönüşmüştü. Kendisi de Namjoon'un anlattığı kadar biliyordu.

Seokjin iyi biriydi şimdi hakkını yemeyecekti Yoongi. Yoongi'yi kıskandıracak hiçbir hareketi olmamıştı o sadece Namjoon'un dostuydu. Ama Yoongi yine de kıskanmaktan alıkoyamıyordu kendini. Sonuçta Namjoon'la samimilerdi değil mi? Ve Yoongi kocasıyla samimi olan herkesi kıskanırdı.

Namjoon banyoya elini yüzünü yıkamaya girdiğinde Yoongi aynada son kez kendini kontrol etti. Siyah kumaş bir pantolon giymişti altına üstüne de kol bölgeleri hariç beyaz çizgileri olan lacivert bir gömlek.

Kıyafet seçerken fazlasıyla zorlandığını atlamayacaktı. Bu zamana kadar ne giyse Bayan Kim'e beğendirememişti. Bu yüzden bu akşam hazırlanırken birçok kıyafetini elemişti.

Parfümünü sıkarken Namjoon'da banyodan çıkmış ve hemen gardıroba yönelmişti. Siyah bir takımını çıkarıp yatağa bırakmış ve gömlek seçmek için tekrar gardıroba dönmüştü.
Sade gömleklerini es geçip koyu lacivert içinde mavi renkleri de olan bir gömleği çıkarmış ve üstüne geçirmişti. Düğmelerini ilikledikten sonra altındaki pantolonu çıkarmıştı.

Yeni çıkardığı takımı da üstüne geçirdikten sonra hazırdı artık. Sadece saçlarını tarayacaktı.

"Bu saç rengini uzun zamandır kullanıyorum artık değişmenin vakti geldi galiba."
Aynanın karşısında saçlarını tararken odalarındaki pencerenin önüne konulmuş tekli koltukta oturan eşine bakmıştı.

"Yakışıyor sana."

"Evet ama biraz da koyuya dönmek istiyorum."

Namjoon parfümünü sıkıp parmaklarına birkaç aksesuarını takarken Yoongi'de olur gibisinden birkaç mırıltı çıkarmış ve oturduğu koltuktan kalkmıştı.

İkisi beraber evden çıkıp Namjoon'un arabasına binmişlerdi. Namjoon arabayı ailesinin evine sürerken Yoongi bu akşamın neden düzenlendiğiyle ilgili sorular sormaya başlamıştı.

Betrayal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin