İyi okumalar 🌼---
"Hoşgeldin." Kapının anahtarla açılma sesini duyunca oturduğu koltuktan kalkıp eşini karşılamaya gitmişti.
Yüzündeki gülümsemeyle Namjoon'un ceketini alıp portmantoya asmış ve tekrardan ona dönmüştü.
"Hoş buldum."
Ellerini eşinin hafif dağılmış kravatına atmış kendine yaklaştırmıştı.
Kısa bir süre yorgun yüzünü inceledikten sonra dolgun dudaklarına bir öpücük kondurmuştu.Bir iki gündür araları açılmıştı ve bunun suçlusu olarak kendisini görüyordu Yoongi. O aptal veledi kafasına takmış kendisini düşünen eşini kırmıştı.
Bir an önce düzeltmesi gerektiğinin farkındaydı, iki gecedir esmerin teni ve kokusu olmadan uyumak Yoongi'ye zor gelmişti.Dudaklarını çektiğinde esmerin yüzündeki küçük şaşkınlığı görebilmişti.
"En sevdiğin yemekleri hazırladım senin için hadi ellerini yıka da gel."
Kendisi mutfağa geçerken Namjoon'da merdivenlere yönelmişti.
Namjoon mutfağa girdiğinde ceketini ve kravatını çıkarmış bir şekilde girmiş masaya oturmuştu.
"Ellerine sağlık." Demişti masadaki yemek çeşitlerine bakarken. Hepsi sevdiği yemeklerdi.
Büyüğünün davranışlarına bakıp aradaki buzları eritmek istediğini anlamıştı Namjoon. Aslında aralarında buz olduğu sayılmazdı bile. Namjoon aralarında iletişim kopukluğu olduğunu hissetmişti, birbirlerini doğru düzgün anlayıp dinlemiyorlardı esmere göre sorun buydu.
Yemeklerini sessiz ve güzel bir şekilde yemişlerdi.
Namjoon üstünü değiştirip tekrardan aşağı indiğinde Yoongi'yi salonda televizyonun karşısında görmüştü. Koltuğa oturduğunda film seçtiğini anlamıştı."Call me by your name?"
Elindeki filmi arkasındaki eşine bakıp salladığında yüzünde küçük bir gülümseme vardı.Bu film sevgili oldukları zamanlarda beraber izledikleri ilk filmdi. Yeri ikisinde de çok ayrıydı.
Namjoon'un yüzündeki gülümsemeyi gördüğünde geri çeviremeyeceğini biliyordu zaten. Hemen filmi takıp eşinin yanında oturmuştu.
"Özür dilerim."
Filmin yarısında eşine sokulup kurduğu ilk cümleydi.
Filme pür dikkat odaklanan esmer Yoongi'nin sarılması ve dedikkeriyle hafif irkilmiş göğsünde küçülen eşine bakmıştı."Ne için bebeğim?"
İstediği kesinlikle bir özür değildi. Kırıldığını inkar etmeyecekti sevdiği insanların sözleri kendisini fazlasıyla etkiliyordu ama özür istemiyordu. Onları bu hale getiren şeyi konuşup onu ortadan kaldırmak istiyordu eşiyle birlikte.
"Dün ve diğerisi gün seni kırdığım için."
"Yoongi."
Eşini belinden tutup doğrulttuğunda Yoongi dolmaya başlayan gözleriyle bakmıştı esmerin gözlerine.
Onu üzdüğünü ve kırdığını hatırladıkça kendini öldürmek istiyordu."Bunun için özür dileme özür yerine bizi bu hale getiren şeyi yok etsek daha güzel olmaz mı?"
Yavaşça sallamıştı başını aşağı yukarı.
"Ben bir daha seni sıkmayacağım ve sorular sorarak seni bunaltmayacağım. Sende sadece canım sıkkın desen yeterli olacak gerçekten Yoongi, seni sıkmayacağıma söz veriyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayal
De TodoKim Namjoon çok sevmişti, Min Yoongi'de sevmişti. Kim Namjoon çok değer vermişti, Min Yoongi'de değer vermişti. Kim Namjoon çok sadık kalmıştı, Min Yoongi birazcık sadık kalmıştı. Kim Namjoon hiç aldatmamıştı, Min Yoongi'yse çok aldatmıştı... Namg...