İyi okumalar 🌼
---
"Ders bitmiştir çıkabilirsiniz."
Kitaplarını masadan alıp çantasına yerleştirirken öğrencilerin yavaş yavaş sınıftan çıkmasını beklemişti. Jungkook'ta kitaplarını ağır ağır topluyordu Yoongi'yle yalnız kalmak için birkaç gündür doğru düzgün dokunmamışlardı bile birbirlerine. İkside de birbirleri için yanıp tutuşuyor gibiydi.
Taehyung ve Jimin'i bir şekilde ikna edip amfiden yolladıktan sonra elindeki kitapları atıp boşalan amfinin kapısını kapatmaya gitmişti Jungkook.
Kapatırken kilidini de bir kez çevirmişti ne olur ne olmaz diye.Arkasını dönüp hyunguna yaklaşmaya başlamıştı, ikisinin de yüzünde hafif bir gülümseme vardı.
"Çok özledim." Kolları sıkı sıkıya Yoongi'nin beline dolanmışken büyük olanın elleri de ensesine masaj yapıyor gibiydi.
Büyüğünün saçlarını koklayıp belli belirsiz bir iki buse kondurmuştu. Kokusunu içine çekerken hyungunun farkında olmasını umursamamıştı alışmıştı Yoongi'nin kokusuna.
"Bende." Demişti gencin 'özledim' deyişine karşılık.
Belindeki kollar belini okşarken kendisi de Jungkook'un ensesindeki saçları okşuyordu. Bedenleri yapışmıştı ve ikisi de birbirlerinin sertliklerini hissedebiliyorlardı.
"Bakışların beni tahrik ediyor."
Ensesindeki eller yüzünü okşamaya başlamış kahverengi gözlerde gözlerine çıkmıştı.
"Fazla seksi bakıyorsun."
Gülümsemesini büyütmüştü. Yoongi'den böyle şeyleri her zaman duymuyordu keşke bu anı kayda alsam diye düşünmedi değil.
"Ders anlatırken o kadar seksi ve çekici oluyorsun ki o yüzden öyle bakıyorumdur."
Başını gencin boynuna sokup öpme bahanesiyle gülüşünü sallamıştı, emindi Jungkook.
"Seninle bu ilişkiye başladıktan sonra hep birşeyi hayal ettim."
Yoongi başını kaldırmadan hımlamıştı Jungkook'u sözünü devam ettirsin diye.
Jungkook birkaç adım attığında bedenine yapışık olan bedeni de beraberinde götürmüştü. Büyüğünün belini masaya yasladığında tekrar aralamıştı ağzını konuşmak için.
"Seni bu masaya yatırıp becermeyi."
Duyduklarıyla hemen başını kaldırmıştı Yoongi ama kısa bir an bakabilmişti Jungkook'a.
Hemen döndürülüp masaya doğru yaptırılmıştı ve bu çok kısa bir zaman diliminde gerçekleşmişti.Üst bedeni masadayken alt bedeni hala ayaktaydı ve kalçası resmen Jungkook'un kasıklarına yapışmıştı.
"Çok az zamanımız var iyi değerlendirmeliyiz."
Yoongi kemer sesi duyduğunda kalkmak için çabalamıştı ki Jungkook belinden tekrar masaya itmişti.
"Jungkook burada olmaz yakalanırız, hayır bu riski alamayız."
Gencin elleri kendi pantolonuna geldiğinde engellemek istemişti Yoongi ama elleri bileklerinden tutulup arkasında birleştirilmiş ve sertçe tutulmuştu Jungkook'un eli tarafından.
"Seninle risk almayı sevdiğimi biliyorsun." Masadaki bedenin üzerine eğilip kulağına küçük bir öpücük kondurmuştu huylanmasını bilmesine rağmen.
"Hızlı yapacağız güven bana ve sadece anın tadını çıkar."
Bu sözlerden sonra düşünmeyi bırakmıştı Yoongi. Jungkook'un dediklerini yapmıştı, yakalanma korkusunu bir kenara bırakıp alacağı zevke odaklanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayal
De TodoKim Namjoon çok sevmişti, Min Yoongi'de sevmişti. Kim Namjoon çok değer vermişti, Min Yoongi'de değer vermişti. Kim Namjoon çok sadık kalmıştı, Min Yoongi birazcık sadık kalmıştı. Kim Namjoon hiç aldatmamıştı, Min Yoongi'yse çok aldatmıştı... Namg...