İyi okumalar 🌼---
"Öpücüklerle uyandırılmak nasıl bir his bay Kim?"
Gülüşünü genişletmişti, elleri esmerin esnesindeki saçlara masaj yaparmış gibi hareket ederken Namjoon yüzünü biraz daha yaklaştırmıştı hemen hemen altında olan eşine.
"Mükemmel bir his."
"Öyle mi?" Kaşlarını kaldırıp bakmıştı Yoongi'ye.
Eğilip gülümsemesinden öpmemek için zor tutuyordu kendini."Ben uzun zamandır öyle uyandırılmadığım için unuttum unutacağım o hissi."
Namjoon'un yapmadığını beyaz olan başını kaldırıp dolgun dudakları öperek yapmıştı. Sabah ilk olarak bu etli dudakları öpmek kesinlikle çok lezzetli geliyordu büyüğe.
"Benden erken kalkman benim suçum değil."
"Yarın kalkmayacağım, bakalım sen benden erken kalkıp öpecek misin beni."
"Isırırım ama?"
"Kabul."
Son kez birbirlerinin dudaklarını öpüp ikisi de yataktan çıkmıştı. İlk Yoongi banyoya girip duş almıştı, banyodan çıktığında eşinin odada olmadığını görmüş ve dışarıdaki banyoyu kullandığını tahmin etmişti.
Üstünü giyinirken arkasındaki sızı hafif hafif kendisini belli etmeye başlamıştı. Kahvaltıdan sonra ağrı kesici almayı aklına not ederek üstünü giyinmişti.
Saçlarını da havluyla kurutmaya başlamıştı kurutma makinesiyle kurutmaya her zaman ki gibi üşenmişti."Yoon kurutma makinesi ile kurut."
Odaya giren eşine bakarak başını sallamıştı.
"Gerek yok bitti bile."
Elindeki havluyu yatağa fırlatıp aynanın karşısına geçerek saçını taramaya başlamıştı.Aynadan arkada üstünü giyinen eşine bakıyordu. Kesinlikle muhteşem bir vücudu vardı kocasının, Yoongi bu vücudu en çok üstünde olduğu zaman çok seviyordu. Esmer vücudun kendi vücudu üzerinde kurduğu hakimiyeti seviyordu.
"Saçlarını mı tarıyorsun beni mi tikizliyorsun belli değil."
Gözleri kocaman açılmıştı şaşkınlıktan. Nasıl yakalanmıştı?
"Öylesine gözüm kaydı."
Saçlarını taramaya geri döndüğünde arkasından sarılan esmere bakmıştı aynadan."Öylesine?"
"Tamam seni süzüyordum Namjoon kabul, itirazın mı var?"
Gülümsemişti Namjoon gamzelerini göstere göstere gülümsemiş ve eşinin yanağını öpmüştü uzunca.
"Yok itirazım falan ama keşke biraz erken çıksaydım da banyodan bende seni süzseydim." Dişlerini dudaklarına geçirdiğinde itmişti onu Yoongi.
"Tamam yeter bu kadar fazla şey yapma."
Elindeli tarağı bırakıp havluları kirli sepetine atmak için almıştı eline.
"Tamam fazla şey yapmayayım."
Dediklerinden sonra kahkaha atması Yoongi'nin sinirlerini bozsa da kendisi de gülümsetmişti.---
Kahvaltılarını yaptıktan sonra otobüs durağına Yoongi'nin anne babasını almaya gitmişlerdi. Nişan için gelmişti Yoongi'nin ailesi.
"Yolculuk nasıldı anne? Arabada uyuyabildiniz mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayal
RandomKim Namjoon çok sevmişti, Min Yoongi'de sevmişti. Kim Namjoon çok değer vermişti, Min Yoongi'de değer vermişti. Kim Namjoon çok sadık kalmıştı, Min Yoongi birazcık sadık kalmıştı. Kim Namjoon hiç aldatmamıştı, Min Yoongi'yse çok aldatmıştı... Namg...