Jackie: Pozrel som sa na hodinky a bolo 6:03 ráno. Najviší čas vstať a chystať sa do školy. Mám 19 a som v poslednom ročníku na strednej. Vstal som s postele a pomaly kráčal dolu schodami. Od dverý už na mňa kričala mama, že dnes príde s práce skôr a pôjdeme do nákupného centra. ( Chcem nové tenisky). Zakričal som na ňu dobre a išiel do kuchyne urobiť si desiatu.
James: Zobudil som sa na budík o 6 ráno. Yes prvý deň v novej škole. Presťahovali sme sa s Austrálie do Londýna a dnes nastupujem do posledného ročníka na strednej. Tešim sa, až tam spoznám nejakého pekného chlapca ( áno som gay). Neviem sa dočkať. Rychlo som vstal a urobil čo treba a už o pol siedmej som bol na odchode z domu. Prešiel som cez cestu na autobusovú zástavku a čakal kým mi príde autobus do školy.
***
Jackie: Do školy som dorazil o pol ôsmej a čakal na kamaráta pred školou. To čo som však zahliadol mi na chvíľu vyrazilo dych. Krásny chlapec práve vystúpil s autobusu a miery si to rovno ku mne. Jackie dýchaj hlavne dýchaj. ,, Ahoj" On ma pozdravil čo mám povedať.,, A-aa. " Zasmial sa a išiel preč.
Buchol som si rukou počele Jackie ty si taký debil. No nič prepásol som chvílu s pekným chlapcom. Po chvíle ku mne prišiel ten kamarát a išli sme spolu do budovy školy.
James: Prišiel som do triedy a pozeral sa kde je voľne miesto. Bolo v tretej lavici pri okne, tak som si tam sadol. Všetci na mňa upierali zrak a tušil som, čo si myslia. Môj pohľad však zastal na krásnom chlapcovi, čo práve vošiel do triedy. Pozdravil ma pred školou a ja som koktal, ale pravda je taká, že som sa do neho zamiloval .
,,Hej ty to je moje miesto." Počul som od chlapca, čo stál pri tom mne.,,Tak si sadni inam, máš tu málo voľného miesta?'' Povedal som a videl som ako zatiná päste a už sa ma snaží udrieť.