6.

142 2 0
                                    

O mesiac

Jackie: James spí na gauči a všetko je zatiaľ dobre. Ja sedím v kresle a pozerám na telku, keď tu zrazu James sa zobudí. Posadí sa a začne knučat od bolesti. Chytí sa za bruško a povie,, Láska je to tu. Loui chce von." Zobral som ho na ruky ako nevestu a rýchlo s ním išiel do auta. Posadil som ho na predné sedadlo a zapol mu pás. ,, Pokládik vydrž to. Viem, že to boli, ale vydrž to."

James: Prikývol som a vydával zvuky bolesti,, Jamesiku nádych a výdych.'' Počúval som ho a robil to, čo mi povedal. Občas som zastonal a chvíľami vykríkol od bolesti. Jackie mi položil ruku na stehno a hladil mi ho,, Vydrž už tam budeme."

Jackie: Zastavil som pred nemocnicou. Jamesa v hrozných kŕčoch som zobral na ruky a niesol ho do nemocnice. Oslovil som sestru a tá ma hneď zaviedla na sálu,, Počkajte tu na doktora, on hneď príde. " Sestrička dala Jamsovi infúzku a odišla.

James: Bolesti sa stupňovali,, Jackie hrozne to bolí. Nech je už vonku. " Chytil som ruku a jemne ju hladil,, Zachvíľku bude vonku, len to ešte vydrž."

***

Jackie: O niekoľko minút neskôr sa ozval decký plač. James si vydýchol a usmjal sa na mňa,, Miláčku zvládol si to." Prikývol a povedal,, Som unavený." Pohladil som ho po mokrých vlasoch,, Tak spinkaj."

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Onde histórias criam vida. Descubra agora