29.

71 1 0
                                    

Loui: Na druhý deň o 7:30 ráno ma zobudilo búchanie na dvere. Natiahol som si boxerky a išiel otvoriť. Keď som prišiel k dverám stála tam ochranka a povedala,, Ľudia sa mi sťažovali, že s tejto izby v noci vychádzali výkriky a buchoty ako mi to vysvetlíte? '' Pozeral som na neho a po chvíle povedal,, No..no môjho priateľa bolel chrbát, tak som ho masíroval a nejako sa neovladal.''

Klamanie mi nejde. On na mňa pozeral,, A čo tie buchoty mladý muž?''

,, Môj priateľ kopol do stolu nechtiac a prevrátil ho a všetky veci popadali.'' Si strašný klamar Loui. ,, Aha dobre chápem, tak prepáčte, že som vás zobudil.''

,, Nič sa nestalo.'' Usmial som sa a on tiež.

Zavrel som dvere a oprel sa o dvere. Yeah, zožral mi to, keby som mu povedal čo sme naozaj robili vyhodil by nás s hotelu. Hazzu by mohli nie je tu  zapísaný, ale ja som  a bola by to škoda. V podstate Hazz u mňa na hotelovej izbe spal cez noc na čierno, sa čudujem, že v noci sem nikto neprišiel a nevyhodil ho, ešte že, pretože tak som s ním po 4 rokoch mohol stráviť zase noc a to bolo to najúžasnejšie na svete. Milujem ho a to zabité bábätko som mu odpustil, ale malá jazva po ňom ostáva v hĺbke môjho srdca, aj keď mám aj jazvy po tele po tej nehode tá najväčšia je predsa zo ztráty  nenarodeného dieťaťa.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin