15.

124 1 0
                                    

Prišiel som k baru a Augustín( tak sa volá ten pán pri bare a teraz už aj môj náhradný otec) si ma omeral a povedal,, Dokonalé! Tak začni. " Hneď ako to povedal vyzliekol som si tričko a hodil ho na zem. Odhalil som tým moje dokonalé telo.

Upútal som tým niekoľko chlanov, ale bolo ich tak 5. Vyzliekol som si tepláky a to už spozornelo viac chlanov. Vyliezol som na pult baru a začal tam iba v boxerkách tancovať na pesničku čo práve hrali v rádiu. Moc som nepoznal kroky, tak som len krútil bokmi a triasol rozkrokom. Niektorý chalani sa usmievali a kričali na mňa, že som sexy a mám pokračovať. Tak som si začal pomaly sťahovať boxerky a to už kričali,, Yeah do toho si v tom úžasný."

Stiahol som si ich a začal tancovať úplne nahý. Krútil som zadkom a rozkrok mi skákal keď som sa natriasal. Chalanom som to páčilo, tak som pokračoval. V tom sa na bare otvorili dvere a vošiel dovnútra chalan z príťažlivími zelenými očami a s jemne zvlnenými vlasmi podajúcimi na plecia. Zadíval sa na mňa a oči sa mu rozsvietili.

Harry: Ten chalan je dokonalý a ako robí ten striptís aww úplne to čo chcem mať v posteli. Podišiel som k nemu a povedal mu nech zlezie dolu. Poslúchol ma a sadol si na pult s holím zadočkom. Chytil som ho za boky a postavil ho na zem. Zadívali sme sa do očí a po chvíle som mu šepol,, Obleč sa a príď zamnou von."

Loui:Prikývol som a on odišiel von. Pozbieral som si veci a obliekol sa,, Bol si skvelý. Urob to ešte niekedy. Normálne si ma vzrušil. Stojí mi s teba. " Ozývali sa upomienky na môj striptíz. Obliekol som sa a vyšiel s baru.

Uvidel som ho pri strome ako fajčí. Keď ma uvidel zadusil cigaretu a išiel mi na proti.,, Ahoj volám sa Harry Edward Styles, ale môžes mi hovoriť Hazz." Usmial sa a mrkol na mňa,, Ahoj ja sa volám Louis William Tomlinson, ale môžeš mi hovoriť Loui." Omeral si ma.

Harry: Je tak dokonalý neovládol som sa a pritisol mu moje pery na tie jeho. Chvíľu bol v šoku, ale potom začal oplácať. Chytil som jeho ruky a položil ich na môj zadok a ja som si dal svoje na ten jeho. Bozkávali sme sa veľmi dlho a odpojili sa až keď nám prišiel dych.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Where stories live. Discover now