2.

221 2 0
                                    

Jackie: ,,Simon sadni si tam." Ukázal som na voľne miesto. On prývol a išiel tam. Ja som si sadol vedľa toho nového chlapca.,, Ahoj som Jackie a prepáč, že som ti pred školou neodpovedal, ale bol som zaujatý a nepočul ťa." povedal som a  usmial sa,,To je v pohode volám sa James a som tu nový. Ďakujem, že si si ku mne sadol a bavíš sa so mnou, nedúfal som, že prvý deň bude tak úžasný.''

James: Usmieval sa a po chvíle povedal,, Urobil som to veľmi rád. Si pekný.'' Tu sa zamlčal a keď zazvonilo povedal,, James si vážne pekný keď som ťa videl pred školou vystúpiť s autobusu moje telo stuhlo a v hrdle sa mi urobila hrča, preto som ti neodpovedal.'' Cítil som ako sa červenám,, Aj ty si pekný a ak to bolo, tak ako si teraz povedal, je ti to odpustené."

Jackie: Objali sme ešte než vstúpila do triedy učiteľka.
Po hodine sme si povedali niečo o sebe a viac som sa do neho zamiloval. Po ďalšej hodine som to už nevydržal a odviedol ho na chlapčenské záchody. Vošli sme spolu do kabinky. Oprel som ho o dvere a začal ho vášnivo bozkávať. On chvílu pozeral a potom začal oplácat.

James: Bol som trochu v šoku, že sa bozkávam s chlapcom, ktorý sa mi páči, ale kedže ma bozkával, tak som jeho perám neodolal a oplácal mu bozky.
Keď zazvonilo išli sme spolu do triedy, kde sme na seba zamilovano pozerali.

O rok neskôr

Jackie: Už je to rok, čo spolu chodíme a nie raz sme už spolu spali. Mali sme však ochranu, keby náhodou. Lekár totiž Jamsovi oznámil, že môže počať a porodiť dieťa a James mi povedal, že mi povie kedy bude na dieťa pripravený.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Where stories live. Discover now