8.

154 1 0
                                    

Jackie: Zapípala mi Smska. Keď som si ju prečítal vtlačili sa mi do očí slzy. Nemyslel som na to, že môže byť James už mŕtvi, ale na to,že žije a bude tu s nami. Odpísal som mu a čakal kým odpíše.
Odpovede som sa však nedočkal.

Jackie: Na druhý deň to bolo v správach. ,, Na stavenisku sa stala vážna nehoda vodič osobného auta skončil v dvoj metrovej jame. Bol na mieste mŕtvi. Telo patrilo Jamsovi Tomlinsnovi. Uprímnu sústrasť jeho rodine."

S plačom som vypol telku a Louisovi to radšej nepovedal. Išiel som za ním do izby a povedal mu, že jeho druhý ocko išiel s práce na výlet a nevie kedy sa vráti. On iba prikívol a ďalej sa hral s hračkami.

O rok neskôr

Jackie: Dnes má Louis 5 rokov a už vie, že jeho ocko zomrel musel sa to dozvedieť. Teraz ho budem pripravovať na nástrahy dnešného sveta.,, Zlatko počúvaj ma. Ako vieš ja a ocko sme boli gayovia. Nejakým zázrakom si sa nám narodil ty a teraz ti v žilách kuluje taká istá krv ako nám. Čiže krv gaya. Poviem ti všetko a gayoch, ale nikomu. Rozumieš nikomu nesmieš povedať, že ti to robím, lebo ma zavrú.'' Prikývol.

Louis: Ocko mi začal kresliť obrázky ako to vypada tam dole. Malé, veľké, také akurát. Pozorne som ho sledoval a počúval každé jeho slovo. Postupne sme sa od veľkosti dostali do vázi spojenia. Nakreslil mi postup ako to všetko ide. Aj pohľad s vnútra. Pri niektorých kresbách som bol vystrašení, ale verím, že ocko mi neublíži a bude opatrný a pripraví ma na moje poprvé s chlapcom.

Jackie: Loui ma pozorne sledoval a nepovedal pri tom ani slovo. Po chvíle sa ma spýtal otázku,, Tati bude to bolieť to poprvé?" Prikývol som a v jeho očkách som videl strach. Pohladil som ho po líčku a povedal mu,, Preto ťa na to budem pripravovať už teraz. Pomaly ťa budem rozťahovať. Potom to už nebude bolieť."

Louis: Vystrašene som prikývol a ocko zobral kresby a odišiel.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin