O 5 mesiacov
James: Dnes idem na kontrolu a dozviem sa pohlavie bábätka. Bruško mi narástlo a je to už dosť vidieť. Práve čakam v čakárni a sedí pri mne aj Jackie. ,, Som zvedavý, čo to bude. Myslím si, že chlapček.'' Usmial som sa,, Aj ja si to myslím zlato." Videl som, ako sa červená, že s ním súhlasím.
Po chvíle ma zavolal lekár do vnútra. Vošiel som a lahol si na posteľ. Vyzliekol som si tričko a najprv sa ma niečo pýtal a potom mi bruško potrel gélom a urobil mi ultrazvuk. Na obrazovke sa hýbal malý človiečik,, Pán doktor viete čo to bude?'' Pozrel na mňa a povedal,, Bude to chlapček." Usmial som sa.
***
James: Sedíme doma na gauči a Jackie mi hladí bruško,, Ahoj Louiku. Veľmi sa na teba tešíme. " Usmial som sa a Jackie ma pobozkal. Bozk som mu oplatil.
James: Ležín na posteli a môj termín pôrodu sa blížil a bál som sa toho dňa. Deväť mesiacov nosiť pod srdcom dieťa nebolo tak zlé, ale keď som si spomenul na tie bolesti všetko ma prešlo. No už nemôžem vycúvať som v 8 mesiaci. Jackie ma stále upokojuje,že to bude dobre, že bude celý čas pri mne. Trochu som sa upokojil. Jackie ma hladil po ruke a ja som si na na jeho hruď položil hlavu a po chvíle zaspal.
Jackie: Nechal som ho spať na mojej hrudi a premýšlal o tom ako to bude, keď to na neho príde a aké to bude keď nám o rok bude po dome behať malý Louik. Bola to krásna predstava a musel som sa usmievať. Domom sa ozíva decký plač, decký smiech, behá hore dole a pýta sa nás otázky, aby spoznal svet okolo seba.