37.

5 2 1
                                    

         Rozhodol som sa ešte dnes večer opustiť hotel v Dubline a nočným letom sa vrátiť späť do Londýna,aby som v rike našiel Harryho telo a pochoval si ho. Zbalil som si všetky veci, dal si na oči slnečné okuliare aj keď bola vonku tma,ale nechcel som,aby niekto videl moje oči,ktoré boli každú chvílu začervenané od plaču. S ruksakom som šiel na recepciu odovzdať kľúče od hotelovej izby.

         O 20 minút neskôr som sa už viezol taxíkom na letisko a cestou v ňom som si skúsil zakúpiť letenku do Londýna,ale nočný let,ktorý mal letieť o tri hodiny bol na internete vypredaný. Povzdychol som si a taxikár sa mi prihovoril.,,Ste nejaký zamĺknutý čo sa deje?'' Ja som len pokrútil hlavou,ale on pokračoval,,Kam sa chcete dostať?''
        ,,Do Londýna najlepšie zajtra skoro ráno.'' Taxikár naťukal telefónne číslo do rádia svojho auta mal ho prepojené zo svojim mobilom, čakal som čo sa bude diať. Osoba na druhej strane to zdvihla po treťom zazvonení.,,Áno braček čo potrebuješ?''
         ,,Mám prosbu, vedel by si jedného chalana dopraviť svojou helikoptérou do Lodýna ešte dnes v noci?''
,,Áno o 15 minút vieš byť u mňa?"
           ,,Hej jasné otočim to mal som cestu na letisko,ale jeho let je vypredaný,tak si mi napadol ty,tak ho odveziem k tebe."
            ,,Čakám vás idem zatiaľ pripraviť helikoptéru na let." Hovor sa skončil a ja som povedal,,Veľmi pekne vám ďakujem,že mi pomáhate dostať sa do Londýna ešte túto noc." Taxikár sa usmial a povedal,,Keď je to tak súrne,že tam chcete byť zajtra skoro ráno,tak prečo by som vám nepomohol,keď môj brat vlastní helikoptéru?"
         ,,Pretože som cudzí? A keď vám poviem dôvod rozmyslíte si to." Pozrel na mňa a povedal,,O čo ide?"
         ,,Pozeral ste dnešné správy?"
          ,,Nie,ale počul v rádiu."
           ,,Tak ide o ten prípad,že opitý chalan skočil s mostu."
            ,,A vy s tým máte niečo spoločné?"
            ,,Áno, ja som ten Louis Tomlinson čo mal byť pri ňom,ale nebol som. Spanikáril som teda neviem či to bolo úplne spanikárenie,ale pár rokov dozadu som prišiel o dieťa a odvtedy sa nám nedarí počať ďalšie a ja som mu napísal odkaz,že chcem byť nejaký čas sám a on si z neho zobral to zlé,opil sa a skočil s mosta do rieky len a len kvôli mne a ja si to teraz vyčitám. Preto chcem byť v Londýne skoro ráno,aby som jeho telo našiel až to už neurobil niekto za mňa a chcem si ho pochovať."
          ,,Aj tak vám chcem pomôcť dostať sa do Londýna a nevyčitájte si to nemohli ste vedieť ako si ten list vezme on."
          ,,Ale tušil som tú najhoršiu možnu vec v podvedomí keď som ho písal a ona sa naplnila."
          ,,A sú si určite istý,že ide práve o jeho telo?" Zamyslel som sa.,,Len sa domnievajú,ale presný čas skoku v správach nebol a na internete som zatiaľ nič nenašiel." Taxikár mi na tom odpovedal.,,Domnievajú,takže ani nemusí isť o pána Stylesa."
         ,,Pravda nemusí,ale viem,že ide,lebo tie jeho strapaté kučery sa nedajú zmýliť zo žiadnymi inými a na priložených fotkách som ich jasne videl."
           ,,Niekto iný môže mať tiež také strapaté kučery ako váš priateľ."
           ,,Nemôže jeho sú jedinečne, proste nenahraditeľné." Taxikár sa ma už ďalej nesnažil presviedčať,že nejde o Harryho a zbytok cesty k jeho bratovi sme mlčali.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora