Na druhý deň som sa však presťahoval k Harrymu jeho mama je veľmi dobrý človek a prijala ma ako za vlastné dieťa. Po 4 rokoch čo Harry prišiel o dom mu dovolila, aby býval u nej a než si za zarobené peniaze kúpime vlastný dom, tak obaja môžme bývať u jeho mami.
,,Louis, čo keby sme začali podnikať vo vlastnom biznise v bare?''
,,To akože myslíš vážne? Ja o podnikaní nemám ani šajnu.''
,,Moja mama nám si tým pomôže ona podniká.''
,,Aha okay, a kde chceš mať ten bar?'',,No predsa tam, kde bol ten starý gay bar v ktorom si pracoval a vybuchol.''
Pozeral som na Harryho, či to myslí vážne alebo si zo mňa len robí srandu, ale on to myslel naozaj vážne, tak som mu povedal,,Zlato a kde chceš získať peniaze na jeho opravu? Musí sa ten plac najpr vyčistiť od toho popola a trosiek a až potom sa tam môže zase stavať a postaviť novú budovu nás bude stáť aj 100 000, keď nie viac, kde chceš toľko peňazí zohnať?'' Harry ostal ticho a vedel som, že toto nedomyslel, ale nakoniec povedal,,Vidíš to mi nenapadlo, ale tak môžme si nejaké požičať od mojich rodičov a zohnať si pre začiatok nejakú brigádu.''
,,Harry ty si to predstavuješ veľmi ľahko, ale nie je to také jednoduché ako v tvojej hlave, je to oveľa zložitejšie.''
,,Ja viem, ale skúsiť to môžme. Nesníval si niekdy o tom, že by si bol majiteľom nejakého baru alebo obchodu?''
,,Sklamem ťa, ale nie a ak ty áno, tak ja ti to neberiem.''
,,O čom snívaš teda Loui?''
,,Pýtaš sa o čom snívam? Vieš, že ani neviem.''
,,Akože nevieš? Každý o niečom sníva, ja snívam o tom čo som ti právě povedal.''
,,Tak to ti prajem, nech sa ti tvoj sen čoskoro splní.''
,,Ďakujem, ale povieš mi o čom snívaš ty, nepovedz mi, že nemáš sny.''
,,Jasné, že mám sny, ale tie teba nemusia trápiť a môj najväčší sen sa nestane skutočnosťou tak ako ten tvoj.''
,,To nikdy nevieš Loui.''
,,Viem to, lebo to čo sa stalo už nezmením ani v tom sne a nie to ešte v realite. Prajem ti všetko dobré a budem si tvoj sen plniť s tebou, keď ten môj sa nikdy nestane skutočnosťou.''
,,Loui stane sa skutočnosťou.'' Začali mi stekať po lícach slzy.,,Čo som povedal zlato?''
,,Že sa skutočnosťou stane, keď ja viem, že nie lebo mŕtvi sa oživiť nedajú.''Harry: Až, keď sa Loui rozplakal mojou vinou a povedal, že mŕtvych oživiť nejde pochopil som, že jeho sen sa nikdy nemôže splniť, jeho sen je totiž mať zase pri sebe svojich rodičov, presnejšie dvoch otcov, ktorých strašne miloval a oni obaja zomreli. Nikdy mi o nich veľa nerozprával, ale až teraz mi povedal mi, že obaja zomreli. Po 4 rokoch som sa dozvedel, že je sirota.
Ďalšia časť a ospravedlňujem sa, ak Louis Harrymu povedal, že je sirota už predtým, ale myslím si že nie, ale ak áno tak to neskôr zmením.