Obsahuje nahotu a sexualitu. No hate!
Za pol hodiny som sa dopotácal k temnej uličke a už mi neostávalo nič iné len tu v tichosti čakať na obeť,ktorú prepadnem a znásilnim.Zdalo sa mi to nekonečne dlho a točila sa mi ešte stále trochu hlava,ale už to bolo lepšie a aspoň som udržal obsah svojho žalúdka v sebe,teda to čo tam možno ešte zostalo,ak vôbec.
Z môjho zamyslenia ma vytrhol hlas a približoval sa. Vážne si niekto práve skracuje cestu domov touto uličkou? V tichosti som čakal na tú správnu chvílu. Dotičný zrejme s niekym telefonoval inak by sa nerozprával sám zo sebou alebo áno?,,Nie mami.Okay dám si pozor maj sa." Dokončil chlapec hovor s mamou tesne pri mojej popolnici a táto situácia bola presne moja chvíľa, vyskočil som zo svojho úkritu a zreval,,Ani nemukni a podrať sa mi." Chlapec nevedel čo má robiť a len tak ticho stál, mohol mať tak do 20 rokov alebo niečo po 20.
Asi minútové mlčanie prerušil jeho výkrik a ja som mu položil ruku na ústa. ,,Už ani slovo,lebo ťa zabijem." Kývol a videl som ako siaha po mobil v zadnom vrecku, pravdepodobne myslel na to,že si ním zavolá pomoc,tak som mu ho z vrecka vybral sám a hodil do temného kúta uličky. ,,Nebudeš to potrebovať." Vyzliekol som si tričko a pretrhol ho napoli, jednu časť som mu zaviazal okolo hlavy,aby som mu zapchal ústa a drhou časťou som mu zviazal ruky ako putami,aby sa nimi nemohol brániť. Sledoval ma ľutostivo orieškovohnedými očami,ale ja som voči nemu ľutosť necítil chcel som si len užiť a zbaviť sa môjho adrenalínu v tele.
Surovo som mu stiahol tepláky a odhalil tak dokonale vypracovné stehná a lýtka. Stiahol som z neho aj boxerky a naskytol sa mi pohľad na môj úľovok a toto bol pre mňa ten pravý okamih.Po dvoch minútach kochania sa jeho telom som do neho surovo zasunul a jeho výkrik aj cez tričko na ústach vyplašil vtáky na strome pred nami. ,,Môžeš byť prosím ticho a nechať ma pracovať?" Prirážal som tvrdo a neľútostne a neodradila ma ani valiaca sa krv, ublížil som mu a bolo mi to jedno, bolo to tak skvelé takýto pocit som potreboval.
Jeho tlmené výkriky pomaly utíchali a začal prudko dýchať a ja som vedel,že už je na konci svojich síl a to mi dodalo do tela ešte väčši adrenalín a ja som do neho pustil obsah svojho nákladu v semeníkoch.
Obliekol som ho a odviazal mu ústa a ruky,on stále prudko dýchal a otvoril svoje orieškové oči plné sĺz bolesti. Vedel som,že to bol jeho prvý sex bol tak úzky. Usmial som sa nechal som ho ležať na podlahe v klauži vlastnej krvi. Zacúval som do temného kúta a jeho mobil kopol k nemu a čakal v tomto úkrite na to čo urobí ďalej.