31.

70 2 0
                                    

,,Je mi to ľúto Louis.'' On iba mykol  plecami a ďalej plakal, ale potom dodal.,,Bol som sirota iba chvíľu, potom som našiel ten bar a tam si ma adoptoval ten barman, ale keď ho zavraždili som sirota zase.'' Hladil som ho po vlasoch a potom som mu začal utierať palcom ruky stekajúce slzy po tvári.,,Teraz máš mňa a ja si ťa budem chrániť.'' Louis sa na mňa pozrel a na jeho tvári sa objavil úsmev.

O dva roky neskôr

Louis:,,Láska dva krát Írska whisky na stôl číslo 12.'' Podal mi Harry tácku s dvomi pohármi Írskej whisky, ja som ju zobral a kráčal som k stolu číslo 12 a položil pred každého pána jednu zo slovami,,Vaša Írska whisky paní.''
Už pol roka pracujeme z Harrym v miestnom bare v Londýne a veľmi sa nám darí. Harry je šéfom a ja som jeho zamestnanec. Naš bar rástol cez rok na mieste vybuchnutého gay baru a teraz tu miesto toho stojí nový gay bar a na počesť bývalého majiteľa klubu sme ho pomenovali Augustis a miesto bodky na mäkké i sme dali urobiť srdiečko. Ako som už povedal darí sa nám a Harry a ja by sme sa chceli náš bar dotiahnuť ešte ďalej. Ako povedal on, že pristaviť ešte jednu miestnosť a urobiť v nej herňu s automatmi a minigolfom, tak by sme si ešte viac zarobili ako len na nalievanie alkoholu a miešanie drinkov, aj keď za posledný mesiac majú drinky veľký úspech.

Po viac ako dvoch mesiacoch ďalšia časť, ospravedlňujem sa, ale v poslednej dobe nemám nápady na žiadnych z príbehov, ktoré mám rozpísané a tak ešte nedokončené.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang