28.

71 2 0
                                    

Keď sme boli všetci vonku bežali sme ďaleko od klubu, aby nás to nezasiahlo, keď to vybuchne. Po pol minúte sa do vzduchu rozvírili kusi dreva, tehál a prachu. Keď klub pohltili plamene chlapec, ktorý mi pomohol s barmanom zavolal hasičov.

Hasiči prišli a plamene uhasili. S klubu ostala iba kopa trosiek a všetky moje osobné veci boli na popol. A však nebolo všetko stratené na papier som napísal odkaz pre Hazzu a dal ho pod jedno drevo,kde som mal vtedy izbu. Všetci išli domov a o týždeň sme barmana pochovali a prišli na jeho pohreb všetci čo kedy boli v jeho klube.

Koniec Flashbacku

Harry: Pri jeho rozprávaní mi po lícach stekali slzy a on mi ich utrel a pobozkal ma. Ja som sa usmial a bozk mu oplatil.

Skončili sme v posteli. Po 4 rokoch konečne s ním chýbalo mi to. Neviem čo by som bez neho robil keby zomrel. Asi by som sa zabil tiež nedokázal by som bez neho žiť. Pohladil som ho po jeho holom zadočku a povedal,, To bábätko ma veľmi mrzi lásko.'' On sa usmial a povedal,, To nech ťa netrápi zlatko.''

Loui: Sklonil hlavu a povedal,, Ale trápi ma to. Veľmi moc. Tešil som  sa na neho. Chcel som ťa zastaviť a....
Umlčal som ho bozkom, aby bol už ticho. Chytil som jeho Hazzu juniora a strčil ho do seba. On sa usmial a zasunul ho až po koreň. ,, Miláčku snaž sa, lekári síce povedali, že už dieťa nebudem môcť mať, ale možno sa ti to podarí znova a o 9 mesiacov budeme traja.''

Harry: Poslúchol som ho a začal prirážat. Vzdychal pri tom a kričal moje meno. Hotelová posteľ pri tom vŕzgala a bal som sa, že nám sem vtrhnú susedia a budú sa sťažovať, že o 21:00 večer robíme hluk. Keby nám sem niekto vtrhol videl by gay porno. Což je málo pravdepodobné, lebo sa dvere dajú otvoriť iba s vnútra.

No môžu však klopať a kričať,že im rušíme nočný kľud. Tak toho sa obávam, ale zatiaľ nikto neprišiel a ja som sa v kľude do Louisa urobil. On sa urobil na svoje bruško a ja som mu to z neho zlýzal. Potom som si lahol vedľa neho a po chvíle sme obaja zaspali v teplom objatí.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon