Keď to ani po dvoch týžďnoch neprešlo išiel Jackie do lekárne kúpiť nejaké tehotenské testy. Priniesol mi ich domov a povedal,, Kúpil som ti ich 6 skús ich všetky, aby bolo jasné na 100% či si tehotný. Zobral som si ich a išiel na wc. Otvoril som ich a urobil si všetky.
Jackie: Stál som pred dverami opretý o stenu zo založeními rukami a čakal, kým James víde von. Po 5 minútach vyšiel a povedal,, 2 sú negatívne a 4 pozitívne." Pozrel som sa na neho.,, Láska to je väčšina." Prikývol,, Ale ešte sa neraduj, poďme si to overiť do nemocnice.
James: Jackie prikývol a išli sme spolu do auta. Po ceste sme obaja mlčali. Keď Jackie zaparkovál bez slov sme išli do vnútra. Tam som sa spýtal kam mám ísť a išiel si sadnúť do čakarne. Jackie si sadol vedľa mňa a položil mi ruku na stehno. ,, Lásko, ak budeš tehotný chcel by si chlapčeka alebo dievčatko? '' Pozrel som sa na neho,, Vieš, že mi je to jedno. Hlavne nech je zdravé. To je podstatné. A čo by si chcel ty? "
Jackie: Usmial som sa,, Ja by som chcel chlapčeka a dal by som mu meno Louis." Odpovedal mi,, Prečo zrovna Louis?''
,, Páči sa mi to meno a vždy som si prial, aby sa môj syn volal Loui je to tak roztomilé meno.'' Iba prikývol a práve vtedy vyšiel lekár a zavolal ho do vnútra.Jackie: Po chvíle vyšiel lekár aj s Jamsom,, Gratulujem pane Tomlinsone, budete otec!" Pozrel som sa na lekára a potom na Jamsa. ,, Ďakujem za skvelú správu pán doktor." On sa usmial a ja som išiel s Jamsom do auta.
Po ceste domov bolo znova ticho. Keď sme prišli domov James sa ma spýtal,, Láska a keby to bolo dievčatko ako sa bude volať? "
James: Usmial sa a povedal,, To nechám na tebe miláčku." Prikývol som a pobozkal ho. ,, Za osem mesiacov nám v dome bude plakať bábätko.'' Sladko sa usmial a ja som ho pohladil po líci.,, Som v prvom mesiaci." Iba prikývol.