Loui bol celý od krvi a lapal po dychu. Zadíval sa mi do očí a keď ma videl zavrel oči. Rýchlo som vybral mobil a zavolal mu záchranku. Triasol som sa a plakal.Ako som mohol byť tak sprostý? Chcel som si zachrániť dieťa a ja som si ho zabil a to nehovorím o tom či vôbec prežije Loui.
Záchranka dorazila za 10 minút a Louisa odviezla do nemocnice. Mňa zatkla polícia a budú ma vypočúvať. Ach bože za čo ma trestáš? Konečne som našiel toho pravého, toho čo mi aj dieťa porodí a ty mi oboch zabiješ a mňa zatkneš? Rovno zabi mňa som krutý, úchylni a spôsobil som bolesť už 2 osobe.
To, že som toho chalana zabil bola nehoda, ale mohol som za to a ty mi pridelíš ďalšiu ranu, ak to neprežije zabijem sa aj ja, lebo ho milujem a chcem byť s ním. Áno milujem Louisa Williama Tomlinsna. Viem, že mi neverí, ale je to tak a ja mu to dokážem. Keď budem za tú zrážku sedieť, tak si to odsedím a vrátim sa k Louimu, ak to teda prežije.
O mesiac neskôr
Dostal som 5 rokov. O môj bože a to iba kvôli tomu, že Loui po tej nehode ostal v kóme, keby bol pri vedomí dali by mi iba 3 roky. Takto musím sedieť 5 a nemôžem ho vidieť ako sa zotavuje. Je to mesiac a mne veľmi chýba. Vzdám sa všetkého. Áno keď hovorím všetkého, tak všetkého.
Tým myslím mojej nadržanosti, tú si nechám iba pre Louia. Vzdávam sa úchylnosti, aby som mal iba Louia. Vzdávam sa môjho zlozviku vyjebať chalana a odkomnúť, Loui mi dal novú šancu žiť a ja ju neporuším. Budem dobrák a Louiho si budem chrániť a bude sa mať ako v bavlnke.
Loui o to dieťa prišiel a vyčítam si to ja. On chcel ísť na potrat a ja som mu v tom chcel zabrániť, ale nedával som pozor a chcel sa čo najrýchlejšie dostať k Louimu až som si zabil dieťa a Louimu spôsobil bolesť. Nikdy si to neodpustím.