19.

104 1 0
                                    

Otvoril som správu a mal odkazovú stránku:
"Loui tu som ja Hazz. Prečo si odišiel ? Kde si ak dokončíš to čo robíš prosím zavolaj mi. Bojím sa o teba. ''

To Hazz mi 5 krát volal, lebo číslo sa zhoduje s tým s ktorého mi bol poslaný tento odkaz. Otvoril som ďalšiu správu,,Loui čo si si urobil? Dúfam, že žiješ ak som ti nejako ublížil prepáč nechcel som." Zlatý a ďalšia správa bola tiež od neho,,Už ma vážne sereš Tomlinsne okamžite mi zavolaj alebo napíš správu, že si v poriadku, lebo kvôli tebe nezaspím. Prosím m-milujem ťa. "

Ostal som pozerať na poslednú vetu.,, O-on ma miluje." Toto je iba sen. Je to iba sen a ja sa teraz jednou fackou preberiem a bude všetko ako predtým. Moji otcovia James a Jackie budú žiť. Budeme sa spolu blázniť a smiať.

Nastavil som pravú ruku na moje líce a na tri si dal facku. Zaštípala ma.,, Auu. Takže nespím. Som v realite. Do piče. Hazz ma vážne miluje." Klikol som na telefón a čakal kým mi zodvihne.

Zodvihol tamker okamžite,, Loui no konečne čo si robil? A prečo si odišiel?'' Nadýchol som sa a povedal,, Zaspal som na gauči a nepočul zvoniť mobil, lebo ho mal na tichý režim a odišiel som preto, aby som sa nadýchal čerstvého vzduchu. ''
,, Kde si teraz? '' S čela som si odhrnul neposlušný prameň vlasov a povedal,, V mojom rodnom dome.''

Harry: Povedal mi kde to presne je a zložil. Zastrčil som si mobil do predného pravého vrecka a postavil sa.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang