26.

64 1 0
                                    

Tairisha: Postavil sa a silno ma objal. ,, Prečo si si vybrala povolanie letušky? '' Objatie som mu oplatila,, Tak zdalo sa mi to zábavné a vždy som tie letušký obdivovala a čo robíš ty? '' Odtiahol sa. Sadol si a sklonil hlavu,, Som pedofil." Otvorila som pusu a nepovedala ani slovo.

Harry: Pozrel som sa na ňu a videl som ju v šoku.,, P-prepáč, ale je to tak som pedofil a hambím sa za to. Venoval som sa tomu 2 roky a potom som stretol úžasného chlapca a ako do jediného sa zamiloval, tak že bez neho nemôžem žiť. No pred 4 rokmi som si ho skoro zabil a ľutujem to. Teraz mu chcem ukázať ako ho strašne milujem a idem za ním do New Yorku kde býva na hoteli Plaza.''

Tairisha: Keď mi vyrozprával všetko bola som rada, že kvôli jednému chlapcovi sa vzdal pedofílie a chce mať pri sebe iba jeho.

Po 12 hodinách

Harry: Lietadlo pristálo na New Yorskom letisku. Zobral som mobil a zavolal si taxík. Čakal som na letisku kým príde a pozeralo na mňa strašne veľa dievčat už ma to štvalo a vykríkol som,, Na čo tak čumíte? Som gay aj tak vás nebudem chcieť.'' Odvrátili pohľad a robili sa akože nič.

Taxík prišiel a ja som do neho nasadol,, K hotelu Plaza prosím." Vodič dupol na plyn a išiel smorom k hotelu Plaza. Cestou sme sa rozprávali. Bol mladý mohol mať tak 25, tak sme si potykali. Keď sme už boli skoro pri hoteli povedal,, Si brit, že? " Prikývol som.,, Zistil som to hneď, lebo máš v angličtine britský prízvuk.'' Usmial som sa. ,, Ty tiež nemáš čisto americký prízvuk.'' ,, Nie som slovák.''

Zastavil pri hoteli Plaza,, Stefan koľko platím? '' Usmial sa,, Nič pekný večer.'' Poprial som pekný večer aj ja jemu a vystupíl s auta. On odjel a ja som išiel k hlavnému vchodu.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora