14.

121 1 0
                                    

Loui: Dojedol som a čašník prišiel ku mne a sadol si oproti mne.,, Nemal by si obsluhovať zakazníkov?" Usmial sa,,  Oni chvíľu počkajú. Loui z akej rodiny pochádzaš? '' Pozeral som sa na neho,, Prečo to chceš vedieť?'' ,, Viem si ťa predstaviť tu pracovať. Si pekný, elegantne ješ, máš dobrú postavu. Celý si podľa mojích snov. Takého chlapca ako ty som si vždy želal a  môj sen sa splnil." Pozeral som na neho a po chvíle povedal,, Na čo ma chceš? Prečo si si prial mňa?''

Pán: S úsmevom som povedal,, Viem si ťa predstavit ako lákača zakazníkov. Tancoval by si nahý na pulte a privádzal mi nových zakazníkov a možno urobiš dojem aj na toho úchylného vraha.'' Pozeral na mňa s keď sa spamätal povedal,, Ak to chceš pôjdem do toho, ak to bude platené." ,, Jasné, že bude 5£ na hodinu."

Loui: To je dobrá ponuka,, Beriem to.'' Usmial sa a ja som mu povedal, to čo chcel vedieť na začiatku. Povedal som mu s akej rodiny pochádzam a čo ma postihlo a že teraz som sirota.

Pán: ,, Loui ja si ťa adoptujem budeš spávať tu a bude o teba dobre postarané. '' Prikývol a odniesol som prázdni tanier.,, Choď si obliecť niečo čo ľahko vyzlečieš a od dnes začneš zo striptízom."

Loui: Urobil som, tak ako mi povedal. Obliekol som si pohldné tepláky značky Adidas a tričko som vybral modrej farby s napísom ,I ❤ Mexico.' Neviem prečo, ale pozdávalo sa mi.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora