10.

153 1 0
                                    

O dva roky neskôr

Jackie: Loui má 7 rokov a zatiaľ som do neho dal iba 4 centimetre. Nechám mu s tým rozťahovaním pauzu a roztiahnem ho úplne, keď bude mať 15. Teraz budem používať iba prsty.
,, Loui ?''

Loui: Pozrel som sa na neho.,, Odlož hračky a ideme na to." Ten pocit, keď ho do mňa zase strčí ma vystrašil. Už v škole musím potláčať bolesť a mlčať čo mi doma otec robí. Nechcem, aby išiel do väzenia za zneužívanie vlastného syna. Preto mlčím a nedávam najavo bolesť zadku.

Jackie: Lahol si na posteľ a ja si lahol na neho. Vyzliekol som ho a potom aj seba. ,, Loui s rozťahovaním ti dám pauzu do 15. " Vydýchol si." No budem ťa prstovať." Prikývol.

Strčil som do neho jeden prst a jemne s ním v ňom krúžil. Zatiaľ sa držal. Strčil som do neho druhý a začal krúžiť obomi. To už zaryl prsty do plachty a keď som pridal aj tretí vyšli mu slzy. Vybral som ich z neho a dal mu na čelo bozk.,, Si statočný." Usmial sa a ja tiež"

Jackie: Ďalších 8 rokov som ho prstoval a rozťahoval ho iba prstami. Už si na prsty zvykol a mohlo dojsť k spojeniu môjho penisu s jeho zadkom.

Loui: Dnes mám 15 a ako tak som si zvykol na to,že ma otec pripravuje na moje poprvé s chlapcom. Dnes je ten deň čo ho do mňa dá celý. Po 8 ročnom prstovaní prišiel ten deň keď sa spojíme.

***

Prišiel za mnou otec zo slovami,, Loui dnes máš 15 a idem na to." Bol som pripravený na tento deň. ,, Tak to urob."

Jackie: Jeho slová ma podporili a vyzkiekol som ho a potom aj seba. Pobozkal som ho nežne a pomaly ho do neho posúval. Do polovičky sa držal a potom mu vyšli slzy a ston od bolesti. Pohladil som ho po stehne a zasúval pomaly centimeter po centimetry.

Loui: Bolelo to, ale budem to mať za sebou a naostro ma to nebude bolieť. Keď ho mal vo mne celý citil som ako sa dotýka mojej prostaty. Po chvíle sa stal mojou súčasťou. Jemne začal prirážať a keď citil, že už sa urobí vyšiel zo mňa a bežal na wc.

Jackie: Vystriekal som sa do záchodu a spláchol to. Prišiel som späť k Louimu a povedal mu,, Držal si sa dobre zajtra ideme znova." Prikývol a išiel si robiť domáce úlohy.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Where stories live. Discover now