21.

89 1 0
                                    

Loui: ,, Nechce sa mi spať." Dal na mňa vražedný pohľad,, Áno už spím." Usmial sa a povedal,, No preto. Keby niečo tak krič budem dolu."

Keď odišiel ležal som tam s ropaženými rukami pripútanimi k posteli. Už som si ich ani necítil. Začali mi stekať slzy.,, Čím som si toto zaslúžil? Prečo ma tak mučíš Hazz?"

Po týždni

Harry: ,, Loui idem do obchodu potrebuješ niečo kúpiť? " Zakričal som na Louisa. On sa však neozval a vybehol som za ním hore. ,, Loui? " Prehladal som celé druhé poschodie, ale nebol tam. Potom sa začul dávenie v kúpelni. Zaklopal som a vošiel.

Klačal pri záchode a dávil sa. Klakol som si k nemu a hľadil ho po chrbte,, Čo si zjedol Louíku?" Pozrel na mňa s červenými očami,, Jedol som to čo ty.'' Hľadil som ho a povedal mu, že to bude dobre.

Loui: Pozrel som na neho a niečo ma napadlo,, Hazz pred týždnom, keď sme spolu prvý raz spali mal si ochranu? '' Pozrel do zeme,, Nie.'' Tak tam bola tá moja nevoľnosť som v tom.,, Hazz som v tom."

Harry: Pozeral som na neho ako na zjavenie. ,, No super.'' Postavil som sa a išiel von s kúpeľne. Zbehol som dolu a na chodbe som sa obul a išiel do obchodu.

***

Po ceste som premýšlal čo povedal Loui. V tom mi zapípala smska. Nevšímal som si ju a išiel ďalej. Keď som zaparkoval pred supermarketom a vystúpil s auta vybral som z vrecka mobil a otvoril som správu. Bola od Louia a stálo v nej:

Po tom ako si sa ku mne zachoval idem na potrat. Si sebec a nechcem sa trápiť, keď ma opustíš. Išlo ti iba o sex a preto si nechaj tie slová 'milujem ťa' sú falošné, tak ako ty.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin