Taxík prišiel a ja som do neho nasadol,, Na letisko prosím." Vodič naštartoval a išiel smerom na letisko,, Kam chcete presne ísť? " ,, Letieť do New Yorku, neviete kedy mi to letí?'' Vodič sa pozrel na hodinky na svojom ľavom zápästí a povedal,, Za 20 minút ak nemáte lístok, tak to ešte stíhate.'' Prikývol som a keď zastavil na letisku ostávalo mi 15 minút. Na lístky bola rada, tak som stepoval a bol nervózny, že to nestihnem a budem musieť čakať dve hodiny na ďalšie lietadlo.
Konečne som sa dostal na radu a ostávalo mi 6 minút. ,,Jedno smerný lístok do New Yorku.'' Stepoval som a než vytlačila môj lístok dala mi ešte milión otázok,, Do piče za 2 minuty mi to letí pohnite sa. '' Predavačka na mňa pozrela,, No prepáčte, ale mali ste prísť skôr.''
Začal som po nej kričať a keď mi dala lístiky rýchlo som bežal k lietadlu,, LET 320 smer New York je pripravené na odlet.'' Do piče, do piče jebla predavačka. Moment počkajte.'' Bežal som za letuškou čo práve zastárala dvere.,, Môžem ešte?" Letuška na mňa pozrela a povedala,, Poď rýchlo nastúp!'' Nastúpil som a našiel si svoje miesto v lietadle. Mám prvú triedu a číslo mojho sedadla je 69. Hľadal som svoje miesto a keď som ho našiel sadol som si.
Po hodine ku mne prišla tá letuška, čo ma pustila do lietadla,, Poprosím tvoj lístok Harry.'' Usmiala sa. Ako vie moje meno? Podal som jej lístok a spýtal sa ,, Ako vieš moje meno?'' Znova sa usmiala a povedala,, Nespomínaš si na malé blonďaté dievčatko s modrými očami a náherným úsmevom? ''
Zamyslel som sa a snažil sa vyjaviť si spomienku s pred 17 rokov. Keď som ju našiel zadíval som sa do jej očí. Boli jazierkovo modré a vždy tak veselé,, Tairisha?'' Pozeral som sa na ňu a usmiala sa, tak nádherne ako si ju pamätam, keď nám bolo 5. ,, Áno Harry.''