Loui: Zobudil som sa a vonku bolo ešte svetlo. Pozrel som sa na hodinky môjho mobilu,, 3:25 poobede'' Pozrel som sa okolo seba a keď som videl, že som nahý, všade okolo je oblečenie a vedľa mňa spí Hazz mal som divný pocit. Postavil som sa s postele a pozbieral si svoje veci a bežal von s izby. Pred dvrami jeho izby som sa obliekol a zbehol po schodoch dolu.
Pri dverách som sa obul a dal si mikinu a bežal ulicou domov. Vlastne mojím domov je Gay klub. Lapal som dych a keď videl reklamu nad dverami prešiel cezomňa zvláštny pocit. Taký, že tam teraz nemôžem ísť. Čo mu poviem? Spomenul som si na kľúč od môjho domu.
Šmátral som po vreckách a v mikine našiel kľúč. Rozbehol som sa znova ulicou k môjmu rodnému domu. Odomkol som dvere a vyčerpaní si lahol na gauč. Zaspal som ani neviem ako.
***
Harry: Nahmatal som druhú polku mojej postele. Mal som nahmatať Louiho telo, ale nenahmatal. Otvoril som oči a zistil, že neleží vedľa mňa. Kam išiel? Pozrel som sa na hodinky 4:05 poobede. Postavil som sa a pozbieral si svoje veci. Po ceste dolu si ich obliekal. Obul som si boty a zobral s vešiaka bundu.
Vybehol som s domu a bežal do toho gay klubu, kde som ho dnes stretol. S nádejou, že ho tam najdem.
Otvoril som dvere a zakričal,, Louuuuuuuuui?"