Do očí sa mi nahrnuli slzy a nerozmýšľal som nad tým čo som chcel kúpiť, ale nad Louim a nad tým, že ho musím zastaviť a ukázať mu, že mi na ňom záleží viac ako na čomkoľvek na svete. On je pre mňa ten pravý a ja ho za každú cenu musím udržať pri sebe. To je môj plán.
Nasadol som do auta a išiel domov zastaviť Louiho. Pridal som plyn a neriešil to, že prekračujem rýchlosť proste môj jediný cieľ bol zabrániť Louimu ísť na potrat.
Loui: Obliekol som sa a išiel sa obuť. Dal som si bundu. Vyšiel som s domu a zamkol dom. Hazz je obyčajný kokot. Si myslí, že mu budem veriť. Vyjebal už toľko chalanov, ale ja mám geny po otcovi a dokážem otehotnieť. Čo som aj otehotnel. Tým jeho slovám milujem ťa neverím. Zabijem to dieťa a nejako si zarobím peniaze a odídem s Británie.
Kráčal som po chodníku a prišiel som k svetelnému prechodu a čakal, kým preskočí zelený panáčik.
Keď preskočil vkročil som na prechod a vyrútilo sa auto na červenú. Ostatný ľudia zutekali, ale ja som to nestihol a skončil pod kolesami auta.Harry: Prudko som zabrzdil, keď som si všimol, že mám červenú. Zabrzdil som však neskoro a zrazil som človeka. Rýchlo som vystúpil a skontroloval to. Keď som zistil koho som zrazil nahrnuli sa mi do očí slzy.