13.

123 1 0
                                    

Takto sme sa bavili až do večera a potom ešte dodal,, Skôr ako ti ukážem tvoju izbu musiš vedieť jednu vec." Počuvál som čo povie,, Do tohto baru chodí jeden chalan vyspal sa už s veľa chalanmi, ale ani s jedným nebol spokojný. Je to úchyl a nájomný vrah. Chalana, ktorý nesplnil to čo od neho žiadal zabil. Aspoň tak som to počul, tak si daj na neho pozor." Prikývol som,, Áno dám si na neho pozor. A ako spoznám, že je to on?" ,, Prítažlivé zelené oči a mierne zvlnené vlasy padajúce až k ramenám."

Zamyslel som sa a išiel za ním, aby ma zaviedol do mojej izby.

V izbe som premýšlal o tom chlapcovi. 'Prítažlivé zelené oči a jemne zvlnené vlasy padajúce na ramena.' Predstavujem si ho ako anjela, ale keď zabija chalanov je to diabol.

Na druhý deň ráno

Loui: Prišiel za mnou pán tohto klubu a povedal,, na stole máš raňajky a dnešní deň budeš mne pomaháť v kuchyni. " Prikývol som.

Pán: Ten chlapec sa mi veľmi páči. Viem si ho predstaviť ako tancuje nahý na pulte a láka mi zakazníkov. Viem, že mám úchylne predstavy, ale Loui sa na to dokonalo hodi. Je chalanom, ktorého hľadám už 30 rokov.

Keď prišiel dolu a ja som mu priniesol raňajky pozoroval som ho ako je. Každé sústo lievancov rozžuval a prehltol, tak elagante ako nejaky princ. Možno aj je. Musím zistiť kde sú je korene, v akej rodine vyrastal, proste všetko čo mi odhalí jeho elegantnú povahu.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant