32.

100 2 0
                                    

Keď sme po pol roku otvorili v našom gay bare Augustis aj tú sľúbenú herňu s automatmi a tiež minigolf naše tržby prudko vzrástli. Mali sme s toho obaja veľkú radosť a tešili sme sa, že do nášho baru chodí stále viac a viac chalanov. Keď boli šťastní oni boli sme šťastní aj my.
Po tomto roku a pol spoločného podnikania s Harrym sme si kúpili menšiu vilu neďaleko baru, aby sme nemali do práce tak ďaleko. Mali sme otvorené každý deň okrem nedele od jedenástej doobeda do polnoci.

***

,,Pán Tomlinson je mi to ľúto, ale zase nič.'' Povedal mi doktor, keď som bol zase na kontrole, či nie som náhodou v tom.,,Ako je to možné, toľko sa snažíme.''
,,Asi málo.''
,,Si zo mňa robíte srandu? Už sme skúsili aj spoločnú horúcu vaňu zo sviečkami ako relax to bolo úžasné, ale bábätko stále nič.''
,,Viem, že dávate do toho všetko, ale tak asi to nestačí.''
,,Nemohlo by to byť Harrym?''
,,Zavolajte ho a pozriem sa aj na neho a ešte raz podrobné prezriem aj vás.''

O týždeň na to boli výsledky, ktoré jasne hovorili, že Harry je úplne zdravý a plodný a ja som úplne neschopný. Tá autonehoda mi nevzala len nenarodené dieťa, vtedy ešte nevinný plod, ale vzala mi aj druhý pokus o dieťa. Môj život ide stále viac a viac ku dnu a ja už nemôžem ísť ďalej. Milujem Harryho, ale nemôžem mu už dať to čo si zabil, už to nejde vrátiť späť je pravda, že som mu to odpustil, ale teraz keď som sa dozvedel, že už naozaj dieťa mať nemôžem nemá to ďalej cenu, Harry určite túži mať vlastné dieťa tiež a ja mu v tom bránim. Už nebudem, nech si nájde dievča, ktoré mu to dieťa dá alebo chlapca, ktorý bude mať také šťastie ako ja a dá mu to dieťa on. Ja mu brániť v jeho šťastí nebudem a nebudem mu ani viac ničiť život, rozhodol som sa odísť s Londýna aj keď sa nášmu baru stále veľmi dobre darí, ale musím byť chvíľu sám niekde v cudzine ďaleko od biznisu a mestskej štvrti, tak som sa rozhodol, že odídem na malý ostrov neďaleko Ameriky, tam ma nikto nepozná a budem aspoň pár dní sám.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) Where stories live. Discover now