39.

6 2 1
                                    

         Nastúpili sme do helikoptéry a Jay mi podal sluchadlá,,Dajte si to na uši." Urobil som ako mi povedala a zapol som si aj bezpečnostné pásy a už len čakal kedy helikoptéra vzlietne. ,,Ak by vám bolo zle Louis povedzte mi."
        ,,A čo urbíte pristanete hocikde?"
         ,,To zase nie,ale budem sa snažiť pomôcť vám,aby vám zase bolo dobre." Prikývol som a premýšlaľ asi ako mi chce pomôcť,keď mi bude zle niekoľko metrov nad zemou v helikoptére.

       Helikoptére sa rozbehol motor a začala stúpať k nebu, pousmial som sa pozeral ako sa mi tráva, domy a stromy vzďaluju z dohladu. Bol to tak nádherne neopísateľný pocit, keď už bola helikoptéra vysoko na nebi sledoval som oblaky ako sa myhajú okolo mňa.
        Vtedy to začalo znovu. Prišla myšlienka na Harryho ako jeho duša lieta v oblakoch,ktorá ma dostala do stavu bdelého vedomia presne tak ako predtým v aute keď som bol zviazaný povrazmi tento raz to bolo iné mám pocit,že o niečo horšie. Videl som hustý tmavý dym,ktorý zakryl všetky biele oblaky a pohltil ich belosť, teraz boli tmavé a temné ako ten dym čo ich pohltil do šedej farby. Dym bol hustý a aj cez sklo a konštrukciu helikptéry som cítil jeho štiplavý pach,ktorý ma začal páliť v nose a dostal sa mi až do hrdla. Rozkaslaľ som sa a bol to dusivý kašeľ, dym sa mi dostával do pľuc a pálil ma ako žeravé uhlie zvnútra. Práve som zažíval neopisateľnu bolesť a do nosa mi udrel ešte jeden pach ako spálenia kovu a keď som sa pozrel von z okna videl som šlahať plamene. Helikoptéra horela a cítil som,že padá k zemi. Otočil som sa na Jaya a videl som ako ťuká do gombíkov v panike čo sa mohlo pokaziť. Višlo zo mňa,,Jay je to márne padáme k zemi." On ma nepočúval a ďalej sa snažil dostať helikoptéru pod svoju kotrolu. ,,Počuješ ma Jay nie je nám pomoci helikoptéra horí." Zrazu sa ozval výbuch až sme obaja nadskočili a začali sme sa z helikoptérov rútiť rýchlejšie k zemi. Plamene boli stále väčšie a väčšie a cítil som ako horko preniká dnu. Rozkašlaľ som sa viac a vdýchol tak ešte viac dymu do svojich pľuc, cítil som ako mi od dymu horia plúca a dusí ma.
V helikoptére bolo stále väčšie a väčšie horko, pot mi premočil oblečenie a na čele sa mi objavili kropaje. Ja a Jay sme sa zaživa varili v helikoptére,ktorá padla z oblohy ako veľka horiaca guľa. Začínal som sa báť viac dopadu na zem ako uhorenia zaživa.

Loui's life (Pedofilia BDMS) (Larry) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن