Devojka u pidžami 12

332 36 0
                                    

12

Ela se pojavila u petak popodne i izvela me iz stana na kafu. Ispitivala me je sve živo iako se nisam osećala neprijatno sa njom, a kao uslugu Vanji ja sam ispitivala nju iako sam malo to radila jer sam želela da je bolje upoznam. Toliko sam uživala sa njom da sam izgubila sav pojam o vremenu i shvatila koliko je sati tek kada me je Filip nazvao i pretvarao se da je pozvao policiju kako bi prijavio moj nestanak. Nije paničio za divno čudo, možda više ne misli da sam se predomislila. Vikend smo proveli kako smo proveli i prva dva dana ove godine i bila su to zapravo moja najomiljenija četiri dana ikada. Ponedeljak je bio zadnji dan, u utorak su mi počinjala predavanja i ja sam želela da sačekam Filipa da popijemo zajedno kafu i onda da odem kući i spremim sve što je potrebno jer nisam bila tamo nedelju dana. Filip se ipak zadržao duže i ja nisam želela da ga nerviram jer nisam mogla čekati, nisam htela da mu upropastim dan, a nekako mislim da jeste bilo lakše da odem dok on nije ovde. Ostavila sam mu poruku da mu se zahvalim za najbolji raspust ikada, da će mi nedostajati i da mi se mnogo sviđa da budem njegova devojka. Ostaviti mu Moa je mnogo teže nego što sam mislila da će biti, naravno da ovo nije zauvek, ipak neću biti sa njime više svaki dan i neću biti tu kada Filip dođe sa posla, ali ko zna kakve me avanture sa njime tek čekaju. Možda je čudno što smo počeli vezu tako što smo živeli zajedno nedelju dana, ali ja iskreno mislim da je to najbolji test da vidiš da li možeš funkcionisati sa tom osobom na duge staze, a po svemu sudeći ja sam planirala da pratim Filipa gde god do kraja života. Vanja je došao po mene i ja sam se vratila kući i nisam bila tužna zapravo, volela sam moj život sa Vanjom i ne mogu se preseliti kod Filipa i vileniti svaki dan, ali bilo mi je savršeno. Iznenadila sam se iskreno koliko je stan bio spremnjen, sumnjam da je to bilo zbog mene, nešto mi govori da je to bilo zbog Ele. Moja soba je delovala toliko čudno, ostavila sam je ovako prošle godine, zvuči mnogo iako je prošlo samo nedelju dana od tada zapravo, ali ceo moj život se okrenuo od tada i jeste delovalo kao da sam pre godinu dana izašla odavde u teget haljini koju sam vratila u ormar. Sada je to bila moja omiljena haljina, moja srećna haljina, odmah pored crvene u kojoj sam bila kada sam se sudarila sa Filipom.
,,Stvarno si mi nedostajala", progovorio je Vanja kada je ušao u moju sobu i seo na moj krevet što je veoma retko radio. Mora da sam mu jako nedostajala kada nije mogao ni da sačeka da izađem iz sobe.
,,Ti si taj koji me je nagovarao na ovo najviše. Jednog dana ćeš se ti oženiti i ja ću se udati i nećemo više živeti zajedno", objasnila sam smešeći se, ali mi se srce zgrčilo jer nisam želela da živim bez Vanje u mojoj svakodnenvici.
,,Ima dovoljno mesta za sve nas u njihovoj kući, veruj mi. Njegov stan nije ni petina te ogromne kuće", objasnio je Vanja, a ja sam podigla obrve bez komentara. Nisam videla kuću, ali sam znala da Ela i Tea žive tamo i da je Filip kupio sebi stan kada su od roditelja otkupili kuću jer nije želeo da živi više tamo.
,,Neću živeti odvojeno od tebe, žrtvovaću se i oženiti ako treba. Ako ću nekoga i da oženim biće to Tea, puna je para, divna, nežna, slatka. Mogu da živim sa time", slegnuo je ramenima, a ja sam prevrnula očima jer da mi je to rekao pre dve nedelje još bih mu i poverovala. Stvarno bi se oženio sestrom mog muža samo da bi bio sa mnom, sigurna sam da bih i ja uradila isto za njega, a tada bismo stvarno postali porodica, zakonski, na svaki drugi način smo to već bili svakako.
,,Da, jer ona je prva kojoj si ime zapamtio", nasmejala sam se kao mali đavolak jer se ispravio iste sekunde i upro prstom u mene preteće, ali ja nisam planirala da se zaustavim.
,,Ela!", imitirala sam njegovo ushićenje kada ju je video za doček nove godine i imitirala kako me je praktično gurnuo iste sekunde na Kikija.
,,Jeste, okrenuo sam se na momenat i ti si se preselila kod njenog brata meni u inat", vratio mi je odmah i napućio usta nadmeno.
,,Morala sam da se iskupim što sam ga ispaljivala", slegnula sam ramenima nevino, a Vanja je prasnuo u smeh i pre nego što je progovorio znala sam šta će mi reći.
,,Sve ti je teško palo."
,,Ne mogu da verujem da si mi nedostajao", odmahnula sma glavom, a on se nasmejao kao nevinašce i raširio ruke kako bi me pozvao u zagrljaj, a ja sam malo svari volela koliko sam volela njegov zagrljaj pa nisam ni sada odolela. Sedela sam tako sklupčana u njegovom krilu, ušuškana u njegov zagrljaj. Ni on ni ja nismo ništa rekli i time je nekako bilo konačnije ono što smo oboje znali, sve će se promeniti sada, odjednom i menjaće se na bolje, ali se raspada ovaj naš savršeni balončić u kojem smo do sada bili, menja se. Sve se menja na bolje naravno i nisam bila tužna, možda sam bila malo nervozna jer nisam imala pojma gde će nas sve to odneti, ali se nisam plašila jer sam znala da ću uvek imati mog Vanju, ma šta se desilo dalje.

Trgla sam se na zvuk alarma i uzdahnula tužno, zvanićno se završio raspust, najbolji raspust u mom životu. Nisam još ni otvorila oči kada je Vanja ugasio alarm, nisam mogla da verujem da sam mu toliko nedostajala da je došao u moj krevet u sred noći. Promeškoljio se i zagrlio me čvrsto uz sebe i ja sam konačno otvorila oči. Prvo što sam videla jeste bio sako na mojoj stolici i samo na stotinku sekunde sam bila zbunjena pre nego što sam se nasmejala i okrenula se. Nisam mogla da se obuzdam, počela sam da se smejem jer je Filip stvarno bio tu u mom krevetu i ja nisam imala pojma kako se ovo desilo. Otvorio je desno oko i nasmejao mi se pre nego što me je poljubio.
,,Buđenje golupčići, novi radni dan je, ne želimo da kasnimo na posao, ne želimo otkaz. Dižite se, kafa je spremna", Vanja je umarširao u sobu pre nego što sam stigla da pitam Filipa išta. Oboje smo se okrenuli ka Vanji koji je držao dlan preko očiju iako je držao raširene prste i smejao nam se.
,,Dobićeš otkaz za previše entuzijazma ovako rano ujutro", promrmljao je Filip sanjivo, a Vanja je položio dlan na grudi zaprepašćeno.
,,To mi je hvala što sam te pustio u moj stan u sred noći..."
,,Dobro je, ustajemo", prograktala sam jer je ovo bilo previše razgovora pre kafe za moj ukus. Vanja mi je jednom salutirao i izašao iz moje sobe i čim su se vrata zatvorila Filip me je zagrlio toliko čvrsto da se moj nos izdeformisao pod njegovim ramenom. Uzdahnuo je tužno i poljubio me još jednom pre nego što se podigao u sedeći položaj. Želela sam da znam kako se ovo desilo i želela sam da pitam, ali nisam se još redovno probudila pa sam se samo podigla u sedeći položaj i gledala ga kako se oblači. Posle pola minuta sam i sama ustala i skinula pidžamu pre nego što sam se zaputila ka svom ormaru.
,,To nije fer...", prokomentarisao je Filip dok sam ja stajala ispred ormara u gaćicama i birala šta ću da obučem duže nego što je bilo potrebno. Slegnula sam ramenima iako sam htela da mu kažem da sada barem zna kako je meni bilo svako jutro dok sam gledala njega kako se oblači za posao.

Izašli smo zajedno iz moje sobe i oboje bili dočekani Vanjinim širokim osmehom, sedeo je kao roditelj za stolom i držao šolju kafe u oba dlana čvrsto, a ja sam se čak i nasmejala tome. Filip je seo na moju stolicu iako on nije mogao znati da je to moja stolica, ali svakako sam planirala da sedim sa njime pa sam se smestila u njegovo krilo, uzela sam moju kafu i zapalila cigaretu.
,,Odvratno je koliko ste slatki", prokomentarisao je Vanja kroz širok osmeh pre nego što je popio gutljaj kafe.
,,Nisi ga trebao pustiti u stan ako nisi mislio da budeš počašćen ovim prizorom ranom zorom", vratila sam mu i slegnula ramenima.
,,Ti si ga zvala da dođe, a ja ne znam reći ne Martinovima", namignuo mi je Vanja, a Filip se zagrcnuo iste sekunde. Nisam morala da ga pogledam da znam da je prevrnuo očima. Ja sam pokušavala da procenim da li Vanja laže jer ja nisam zvala Filipa da dođe, bila sam uverena da su se njih dvojica dogovorili oko ovoga jer je Vanja video koliko mi je nedostajao Filip.
,,Zvala me da dođem i dok sam ja došao ona zaspala", prokomentarisao je Filip, a Vanja je klimnuo glavom u stilu da se takve stvari dešavaju. Nisam se sećala da sam ga zvala, ali sam verovala da to jeste istina. Sigurno sam se probudila u sred noći i onako bunovna rešila da on mora da dođe.
,,Barem si video moje savršenstvo u boksericama, nema svako priliku da prisustvuje takvom prizoru."
,,Preneću mojoj sestri utiske", obećao je Filip zvanično.
,,Biću ti dužnik za to", namignuo mu je Vanja, a ja sam prosto uživala u ovom razgovoru jer mi je Vanja bio najvažniji, a Filip je to poštovao i izgleda postoje stvarno velike šanse da oni postanu prijatelji, mislim da me ništa ne bi učinilo srećnijom.

Devojka u pidžami ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora