Devojka u pidžami 21

328 35 0
                                    

21

Marija nam je kuvala i za doručak iako nije morala baš toliko da se muči, a odmah posle doručka smo izašli da prošetamo do centra grada na kafu i možda jesam bila malo nervozna. Filip me je grlio oko struka, a Vanja je išao sa moje desne strane i držao me za ruku sa vremena na vreme, dok je sa Vanjine desne strane išla Marija koja se svima javljala sva ponosna kao da smo nas troje njena deca koja su došla da je posete. Nije to bilo daleko od istine svakako. Koliko god da sam bila nervozna svejedno sam zagledala gradić u kojem sam odrasla i pokušavala da primetim sve promene koje su nastale. Bilo mi je neverovatno koliko se ništa nije zapravo promenilo, a koliko se sve promenilo u mom životu, sve. Učinilo mi se da sam videla Marka barem deset puta i svaki put bi Filip skrenuo pogled na Vanju koji bi odmahnuo glavom i Filip bi se opustio. Možda je ovo bilo stresno za mene, ali bilo je stresno i za sve njih koji su bili na oprezu verovatno i više nego ja.

Seli smo u kafić u kojem smo Vanja i ja uvek krišom pili kafu i čak me je i pukla neka nostalgija jer moje kafe sa Vanjom su me činile presrećnom tada i to je sve čega sam se trenutno mogla setiti. Pričali smo o svim mogućim temama juče ceo dan i to se samo nastavilo i danas.
,,Idem samo da kupim cigarete", prekinula sam Vanju u pola rečenice kada sam otvorila praznu kutiju kako bih zapalila cigaretu.
,,Idem sa tobom", rekao je Filip odmah, a ja sam prevrnula očima jer se sa ovog mesta videla malena prodavnica u koju sam planirala da odem.
,,Možeš me pratiti pogledom ceo put do kase i nazad", odgovorila sam mu, a Marija se složila sa mnom iako Vanja nije. Nisam skretala pogled sa Filipa sve dok nije klimnuo glavom i spustio svoje dupe nazad na stolicu jer nisam dete da me ne sme pustiti sto metara dalje samu.

Mislim da sam očekivala ovo, svi smo očekivali ovo i nije se moglo izbeći svakako, ali sam svejedno gledala kao budala koja nije očekivala da će ikada videti te plave oči i taj nežan lažni osmeh. Da me nije pozdravio ne bih ga ni prepoznala jer ga je moj um toliko izmenio i učinio strašnijim da mi je bio gotovo smešan koliko je bio običan dok je stajao ispred mene. Izlazila sam iz prodavnice u momentu kada je on ušao i nisam imala pojma da li nas je video i tempirao ovo kako ne bih imala gde da pobegnem i kako bi bio okrenut leđima Vanji.
,,Zar mi nećeš ni zdarvo reći? Sviđa mi se nova frizura", smešio se nežno i govorio sladunjavo, a ja sam ga gledala kao zaleđena srna dok nije podigao ruku i zadenuo pramen moje kose iza mog uha. Sagnula sam se i provukla se ispod njegove ruke kako bih izašla iz prodavnice jer sam znala da je to dovoljno, neće me pratiti jer je Vanja ovde. Pratio me je i Vanja je već ustao, a onda je i Filip uspaničeno pratio za njime, ali Marko me je zgrabio za kosu i okrenuo u mestu jer su oni ipak bili predaleko.
,,Moj lap top je još uvek kod tebe, sve što si odnela sam ja platio", prosiktao je, a ja sam u prvi mah gledala njegovo lice u neverici, a onda sam popizdela i udarila ga svom snagom šakom preko obraza. Izraz njegovog lica i neverica sa kojom me je gledao su bili neprocenjivi, a onda je sve to prešlo u bes i ja sam uzmakla jer je zamahnuo da me udari, ali ja se nisam plašila više, uzmakla sam da izbegnem njegovu šaku. Nasrnula sam na njega i udarala ga i šutala kako sam znala i umela sve dok nije izgubio ravnotežu i pao na trotoar. Zaustavila sam se na momenat i gledala ga kako podiže ruke kako bi zaštitio glavu, a onda sam počela da ga šutiram u stomak.
,,Tvoje stvari? Koje tvoje jebene stvari!? Živiš u mom stanu pičko jedna!"
Vanja se našao ispred mene i uhvatio obe moje ruke pre nego što me je Filip zagrlio sa leđa i odvukao od Marka koji je odmah ustao na noge, stresao je prljavštinu sa sebe i obrisao ivicu usne i nos.
,,Drži svoju kučku na povocu Vanja jer po svemu sudeći već se jebe sa ovim ovde", prokomentarisao je gledajući Filipa dok je siktao preko Vanjinog ramena i ja sam videla momentalnu promenu na Vanjinom licu, od panike do zaslepljujućeg besa. Kladim se da je Filip bio previše fokusiran na to da obuzda mene jer bi već obrisao osmeh sa Markovog lica. Vanja se samo okrenuo ka njemu i osmeh je nestao sa Markovog lica, ali ga je zamenio samo nadmen pogled kojim je izazivao Vanju jer je znao da smo na javnom mestu. Vanja je podigao ruku i potapšao Marka po ramenu pre nego što ga je zgrabio čvrsto, a Marko nije uspeo da se ne trgne kada ga je Vanja potapšao i to je mene nateralo da se nacerim kao ludak.
,,Ne brini ti za to sa kime Saša spava, brini o tome na kojoj ćeš klupi ti da spavaš jer ja i ovaj ovde", pokazao je palcem slobodne ruke ka Filipu. ,,Dolazimo po sve što je njeno, a možda uzmemo i ono što nije."
,,Oprostio sam ti jedne batine nemoj me izazivati", procedio je Marko kroz zube i ja sam osećala bolesnu satisfakciju kada sam shvatila da on krivari. Vanja mu se primakao i sagnuo se kako bi mu šapnuo nešto i sva buka ljudi koji su se skupili nisu mogli da mi priguše reči koje je izgovorio.
,,Ako samo pogledaš u njenom pravcu ikada više ja ću te lično kastrirati, zato bih sada otišao da sam na tvom mestu jer ako misliš da sam ja gadne naravi kada je ona u pitanju ne želiš da upoznaš njega", klimnuo je glavom u našem pravcu. Davno sam prestala da se otimam, ali me je Filip i dalje držao čvrsto i ja sam tek sada shvatila da me ne drži kako bi umirio mene, držao me je kako bi on ostao na mestu i to mi je bilo potvrđeno kada sam podigla pogled i videla njegovo lice. Stegao je vilicu čvrsto i piljio u Marka, moj vrat se naježio jer nisam mogla zamisliti Filipa strašnog, ali meni je bio strašan njegov pogled, a Marko je uzmakao čim ga je pogledao. Nije imao više komentara kao što je imao kada je Vanja u pitanju i ja sam se nasmešila jer je Marko izgubio i ono malo uticaja što je imao na moj strah. Vanja ga je još jednom potapšao po ramenu i nasmejao se kao da priča sa malim detetom.
,,Hajde sada beži pre nego što se on predomisli i ne zaboravi šta sam ti rekao."
Čim je Marko počeo da se udaljava i ubrzao korak ja sam se okrenula u Filipovom naručju i uhvatila njegovo lice kako bih ga naterala da me pogleda, a on je spustio pogled tek kada mu Marko nije više bio na vidiku. Njegove oči su odmah smekšale i njegova vilica se opustila, prešao je rukom nežno preko moje kose i podigao dlan ispred njegovog lica kao da proverava nešto, a onda je odahnuo i poljubio me.
,,Sve je u redu?", pitao je Vanja zabrinuto, a Filip je odvojio usne od mojih kako bi klimnuo glavom.
,,Da li si dobro?", pitao me je Filip kao da smo on i ja sami ovde, a ja sam se nasmešila kao ludak i klimnula glavom.
,,Jebala sam mu kevu", rekla sam ponosna na sebe i osetila Vanjin dlan na mom ramenu, drugom rukom je uzeo moju desnu ruku i okretao je u mestu dok je Filip posmatrao moje lice kao da ga prvi put vidi iako se nasmešio nesigurno mom komentaru i dalje je bio zabrinut.
,,Pošteno si mu jebala kevu Saša, oni časovi su se isplatili, a sada bismo trebali poći jer smo dali narodu temu za narednih godinu dana, naš posao je završen", prokomentarisao je Vanja glasno kako bi ga svi čuli i masa se gotovo kao na znak počela razilaziti.
,,Mislim da treba da se previje ovo", dodao je Vanja tiho kako bismo ga samo Filp i ja čuli i mislim da se nije obraćao meni uopšte kada je podigao moju desnu ruku ispred Filipovog lica. Ja nisam ni obraćala pažnju jer ja nisam mogla da prestanem da gledam Filipa. Otresla sam Vanjinu ruku i popela se na Filipa, zagrlila sam ga rukama i nogama i da nismo bili na sred ulice verovatno bih počela da ga skidam jer sam ga želela sada i odmah.
,,Tebi stvarno treba povodac Saša", prokomentarisao je Vanja sarkastično, ali Filip se nije bunio pa se ja nisam zaustavila. ,,Idem da smirim Mariju, vidim da Filip ima sve pod kontrolom."

,,Nju možete ubediti da niste ništa smislili, ali mene nećete", čula sam Marijin tihi šapat dok sam sedela mirno na stolici i držala hladan oblog na desnom stopalu. Mlada devojka mi je sanirala rane i previjala ruku, ali ja se nisam ni trgla čak ni kada je peklo jer sam bila fokusirana na razgovor sa druge strane vrata kroz koja oni nisu mogli proći sa mnom jer niko od njih nije bio zakonski moja porodica.
,,Nećemo ga ubiti mama, nismo glupi da robijamo zbog tog kretena", čula sam i Vanjin sarkastičan odgovor i želela da se ubacim u razgovor i kažem Mariji da to nije odgovor zapravo, ali nisam se ubacila u razgovor jer samo ovako ću možda stvarno dobiti odgovor.
,,Ne mogu da promenim ono što se desilo i ne mogu da promenim kako je to uticalo na nju, ali se trudim da zaboravi i dobije nazad svoje ja. Želim da joj dam sve i da joj kupim sve i da se ona opusti i dozvoli mi to, ali mi ne dopušta ni cigarete da joj kupim. Leto se bliži kraju i ja stvarno ne želim da ona pobegne opet jer nema više posao i novac, a neće da prihvati od mene to. Vanja i ja smo proveli sate na sastancima sa mojim advokatima koji su dovoljno dobri da su bili bolji od advokata mojih roditelja. Po onome što je Vanja rekao oni misle da možemo naći način da mu uzmemo njen stan ili da ga on isplati. Ne planiramo ništa više od toga da mu objasnimo da je bolje po njega da joj prepiše stan sam jer ja ne znam kako drugačije da joj vratim njen život", čula sam Filipovo objašnjenje i osetila kako suze mile niz moje lice. Nije se radilo o parama naravno, nikada nije, ali jeste se radilo upravo o tome što je on rekao, trebalo mi je to da vratim svoj život u svoje ruke.
,,Da li te boli?", pitala me je devojka i naterala me da trepnem zbunjeno pre nego što sam spustila pogled na njeno lice. Odmahnula sam glavom i nasmešila se.
,,Popustio me adrenalin pa moje lice reaguje."
,,Znam da se ti ne sećaš, ali ja sam bila ovde kada te je onaj dečko ispred doveo. Ovo je mali grad i takve stvari ne zaboraviš. Nadam se da si đubretovim licem napravila ove rane", prokomentarisala je i napravila grimasu kao da bi ona sama Marku uradila ono što sam mu ja uradila. Nisam joj odgovorila, samo sam podigla nekoliko puta obrve i nasmešila se ponosno, a ona mi je uzvratila osmeh pre nego što je nastavila da radi svoj posao, a ja sam propustila dosta od razgovora koji sam pratila jer nisam očekivala ono što sam čula.
,, ... policajcu čim smo ušli i imam taj snimak još uvek, znaš to, a svi papiri iz bolnice su kod tebe i ako je potrebno upotrebićemo sve to jer na ovaj ili onaj način on će ostati bez svega. Pitanje je samo da li želi da završi i u zatvoru ili ne", čula sam kraj Vanjinog dela objašnjenja i možda sam ga pre tri godine nagovorila da ne tuži Marka jer njegova tužba ne bi mnogo promenila, ali sada sam odlučila da se pretvaram da nisam čula ništa od ovoga i da ih pustim da rade šta hoće jer se ne radi samo o meni, ovo utiče na sve nas i oni se samo bore sa time kako znaju i umeju. Nije mi bilo bitno više zapravo, ja sam uspela da ga izudaram i išutam malo i meni je trenutno to bilo dosta.
,,Dobro onda, uradite što morate, a ja ću zamajavati Sašu dok to uradite", odgovorila je Marija odlučno i ja bih ih sada bila u stanju izljubiti svo troje jer me vole toliko.
,,Hteli smo samo da mu pripretimo što smo danas i uradili, ni Filip ni ja ne mislimo da bismo mogli biti dovoljno smireni da pričamo sa njime bez da napravimo sranje, zato ćemo pustiti advokate da odrade svoje", odgovorio je Vanja i ja sam gledala kako mi se ruke ježe jer nisam mogla da verujem da su njih dvojica pričali o ovome. Koliko su jako želeli da povrede Marka i koliko su voleli mene da ne urade to, obožavala sam ih obojicu.
,,Ponosna sam samo da znate i mislim da radite najbolje što se može uraditi, ali mislim isto tako da treba reći Saši jer ne treba da krijete ovo od nje. Znam da je nerazumna nekada, ali mislim da bi podržala ovo i pustila vas", objansila je Marija, a ja sam klimala glavom kao da sam tamo i da me oni vide.
,,Uvek postoji šansa da nećemo uspeti na lep način, a neću da uvlačim Sašu u to ako dođe do toga da moramo da igramo prljavo i izvlačimo dokaze o tome šta joj je uradio. Nećemo se zaustaviti ako ne dobijemo stan, uništićemo ga kako znamo i umemo", moje suze su opet krenule jer je Filip zaista bio divan, pa čak i kada je pričao o tome kako će jednom čoveku uništiti život zbog mene. Ovaj čovek je to i zaslužio, više od svih jer je mislio da ja nikada neću imati nekoga da se bori za mene, zajebao se pošteno.

Devojka u pidžami ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant