۝ B: BTBP || ALINTI + ÖNERİ

5.4K 130 8
                                    

"Birinin eksik yanınız olduğunu nereden anlarsınız? Görür görmez tanır mısınız mesela o kişiyi? Hep doğru insan derler ya hani, karşınıza çıktığı an 'İşte bu, doğru insan!' diye atılabilir misiniz? Dün gece abimin düğününde bunu uzun uzun düşündüm meraklılarım.

Düşünün, evlenmemek için evden kaçıyorsunuz. Sonra birine rastlayıp ona âşık oluyorsunuz. Ama bazı sebeplerden terk ediliyorsunuz ve birden size biçilmiş o eski role, görücü usulü bir evliliğe damat olmaya evet cevabını veriyorsunuz. Bunu neden yapıyorsunuz diye sormayacağım, hayır. İnsan canı yanınca saçmalayabilir. Aptalca kararlar alıp bunu uygulayabilir. Asıl merak ettiğim bu değil.

Günlerce bunun yasını tuttuğunuz hâlde ilk kez düğünde karşılaştığınız bir kadınla, nasıl parıltılı bakışlarla nikâh masasına oturursunuz? Hani siz âşıktınız, çok âşıktınız? Şimdi ne oldu böyle birdenbire?"

*

Bu hikâyemi beğeniyle okuyanlar için farklı bir kurgu daha öneriyorum. Beklenmedik sonlara hazır olun. :)

"Birbirine meydan okuyan iki âşık, sonunu bile bile aşka karşı savaşırken, bu savaştan yara almadan çıkabileceğini nasıl sanmıştı ki? Her şeyin bir bedeli vardı. Ve her savaşın da bir kaybedeni. Fakat bu savaşta kaybeden iki âşık olacaktı, bilmiyorlardı."

Hikâye Adı: KARALANMIŞ SAYFALAR

Kullanıcı Adım: -BuzlarKralicesi

Göz atacak olanlara keyifli okumalar dilerim.

YAZAR NOTU: Hikâyemizin 150 Bin okunma oluşunun şerefine yeni bölüm alıntısını hemen paylaşmak istedim! Emeği geçen siz okurlarıma sonsuz teşekkürler ediyorum ve yeni bölümü fazla geciktirmeden yayınlamak istediğimi bildirmek istiyorum. Öpüldünüüüzzzz! :)

BODRUM: Bir Topuklu, Bir Papyonlu ღBİTTİღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin