Bir dəfə diqqətlə bax gözlərimə.
Mən də minlərlə sətir həsr edim baxışlarına...🌙
Gündəlik...
Əzizim, gündəlik!
Özü-öz dili ilə dedi mənə bir neçə vaxt sonra gedəcəyini. Nömrəsini verdi mənə. Düzü axtarsam tapardım, amma özünün verməsi daha yaxşı oldu. Verərkən mənə nə zaman ona ehtiyyacım olsa söyləməyimi dedi. İnanmıram, qürurum izin versin mənə və ilk mən yazım ona...
Beynim başqa , ürəyim başqa, qürurum başqa söz deyir mənə. Yəqin ki, bu 3 seçimdən birinə əməl etməliyəm...
Bəlkə də mənə zərər vurmuş olduğu üçün deyir bu sözləri. Bəlkə də fərqim yoxdur digərlərindən onun üçün. Canımı yandıran digərləri və mənim dəyərimin gözündə eyni olmasıdır...
Bunu dəqiqliklə deyə bilmərəm, çünki onun hisslərindən əmin ola bilmirəm və mən o deyiləm...
Hər nəysə...
Gedəcəyi üçün qəribə hiss edirəm özümü. Yeni ümidlər yaranarkən, təkrardan ümidlərlə birlikdə ölmək istəmirəm...Mətin, sənə bir neçə cümlə həsr etmişəm. Bəlkə bir gün bu gündəliyi oxuyarsan deyə ümidlənərək bura yazıram...
Oldun sətirlərim, tükətdin məni,
Oysaki, nə gözəl sevmişdim səni.
Bəlkə oxuyarsan bu sətirləri,
Çox təmiz sevmişdim bir zaman səni...Əgər bunu oxuduğunda mən səndən vaz keçmiş olsam bil ki, səni çox sevmişdim. Allaha dua etmişəm sənin üçün. İnşəAllah çox-çox xoşbəxt olarıq. Birlikdə olsaq da, ayrılıqda olsaq da...
🌙
Evə gəldi Mətin. Otağına keçdi. Çarpayısında oturarkən kompyuter masasının üzərindəki biləkliyə ilişdi gözü. Ayağa qalxdı və bu incə parıltını ovucunun içinə aldı. Daha sonra gülümsəyib saatının yanına- qutuya qoyaraq qutunun yanındakı qulaqlığını götürdü və təkrardan maşında eşitdiyi mahnını (Koray Avcı-Yine aylardan kasım) saldı.
Bir teselli ver
Kırılan gururuma
Bir tebessüm et
Unutursun zamanla
Yine dalmışım aynada
Yüzüm ağlar
Yine dalmışım
Elimde fotoğraflar
Yine aylardan kasım
Sanki sende kaldı bir yarım
Her nefesim her anım
Sanadır canım
Yine aylardan kasım
Sanki sende kaldı bir yarım
Her nefesim her anım
Sanadır canım
Bir teselli ver
Kırılan gururuma
Bir tebessüm et
Unutursun zamanla
Yine dalmışım aynada
Yüzüm ağlar
Yine dalmışım
Elimde fotoğraflar
Yine aylardan kasım
Sanki sende kaldı bir yarım
Her nefesim her anım
Sanadır canım
Yine aylardan kasım
Sanki sende kaldı bir yarım
Her nefesim her anım
Sanadır canım
Yine aylardan kasım
Sanki sende kaldı bir yarım
Her nefesim her anım
Sanadır canım
Yine aylardan kasım
Sanki sende kaldı bir yarım
Her nefesim her anım
Sanadır canım
Yine aylardan kasım
Sanki sende kaldı bir yarım
Her nefesim her anım
Sanadır canım
Yine aylardan kasım
Sanki sende kaldı bir yarım
Her nefesim her anım
Sanadır canımNiyəsə bu mahnı beyninə həkk olundu onun. 'Axı bu mahnının elə də xatirəsi yoxdur?' deyə fikirləşdi. Daha sonra qulaqcığı qulağından çıxardı və gözlərini yumdu. Bir neçə dəqiqə sonra artıq yuxu onu öz qollarına əsir almışdı...
Fərrin isə gündəliyi yazıb bir kənara qoyduqdan sonra Ülkərdən zəng gəldi. Telefonu açdı və Ülkərin deyil Mahirin səsi ilə üzbəüz qaldı.
"Fərrin bağışla, hər şeyi belə öyrənməyini istəməzdim."dedi Mahir. Fərrinin Mahirin Mətini yalanladığı gəldi ağlına. Daha sonra
"Mətin doğrunu dediyində qəbul edə bilərdin Mahir."dedi sakitliyini qoruyaraq. Mahir bir qədər susduqdan sonra,
"O anda nə etdiyimi bilmədim. Mətinin də mənə alçaq deməsi məni lap özümdən çıxardı"dedi. Fərrin bir "off"dedikdən sonra,
"Mətinin necə əsəbləşdiyini gördün. Demirəm o anda sözünün altında qalardın, amma gerçəyi deyib aranı sakitləşdirə bilərdin. 'Bilindi niyə birinci sənin adın yazılır' demədən ki, bunu deməyin heç yaxşı olmadı. Mənim o anda tanışlardan yalnız Mətinin adı yadıma gəlmişdi deyə onun adını yazmışdım. Səni tanısaydım bəlkə də sənin adını yazardım, amma indi belə səni tanımıram deyə sən məni qınaya bilməzsən Mahir!" deyə əlavə etdi sözlərinə. Daha sonra mədəniyyətsizlik olduğunu düşünsə də Mahiri dinləmədən zəngi sonlandırdı.
Fərrin öz- özünə "bu dəfə də mədəniyyətsiz mən olum" dedi...
Nə deyilə bilərdi ki, bu anda? Telefonu söndürdü. Bir qırağa qoyub başını yasdığa gömdü və izin verdi göz yaşlarının yasdığı əsir almasına. Biraz keçdikdən sonra Mətin kimi oda yuxunun qollarına təslim oldu.
Kim bilə bilərdi? Bəlkə də heç vaxt Mətin Fərrinin gündəliyini oxumayacaqdı. Bəlkə də oxuyacaqdı.
Hər sətrini, hər sözünü beyninə yazaraq oxuyacaqdı...
🌙
"Yine aylardan kasım..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dualarımda sən
ChickLit'Məsafələrə rəğmən sevmək eşqsə , sevməmək xəyanət sayılmazmı heç?' Sən bir başqaydın. İllər boyunca səssiz sədasız sevmişdim səni. Düşündüyüm qədər saf və təmiz olmasan da, səhvlərinə rəğmən həyatımda idin. Oysa ki, sevgim heç bitməz sanırdım, aray...