Otravný hlasitý zvuk se jako obvykle v 5:50 rozezněl skromným, přesto útulným pokojem drobného bruneta, který ospale vytáhl ruku z pod přikrývky, aby ten děsivý zvuk zastavil. Rozespale si protřel oči a s rukou tlumící zívnutí odkryl ze svého hubeného těla jednu ze svých oblíbených dek.
V boxerkách a velkém vytahaném modrém triku spustil nohy na chladnou zem, která na jeho těle vytvořila husí kůži. Jako každé ráno se brunet první vydal na záchod, kde vykonal svou potřebu, umyl si ruce a zamířil do kuchyně.
Kuchyně nebyla jeho oblíbené místo. Přesto, že jídlo miloval, nebyl v kuchařském ohledu moc zkušený a tak pokud nemusel, nevařil. I přes jeho nenávist k vaření byla jeho kuchyň krásna a decentní. Celá kuchyň byla dřevěná, vyrobena z jasanu. Díky své světlé barvě kuchyň prosvětloval a dodával jí příjemnou atmosféru a to chlapec oceňoval.
Posledních pár měsíců byl ve špatné náladě. Z práce chodil rozzlobený a po nocích plakal.
'Kdy jsem se na někoho naposledy usmál? před měsícem? dvěma? už si ani nevzpomínám'.
Chlapec raději své myšlenky odehnal do pozadí a natáhl se do horní skříňky pro svůj oblíbený modrý hrneček s bílými puntíky.
Někomu by se to mohlo zdát dětinské, předci jenom, je mu už dvaadvacet a má hrneček s puntíky. Chlapci to ale dětinské nepřišlo, jeho hrneček ho vlastně dokonale uklidňoval a byla to jedna z věcí se kterou alespoň na chvilku zahnal myšlenky na to jak divný a odlišný prý je.
Při jeho stálém přemýšlení málem přeslechl že konvice s teď už vroucí vodou dovařila. Chlapec vyndal krabičku se svým nejoblíbenějším zeleným čajem.
Jeden sáček vyndal a vložil do hrníčku, krabičku poté uklidil zpět na své místo. Vroucí vodou po okraj naplnil hrníček a lžičkou čaj pečlivě promíchal
-Jinak než pečlivě vlastně věci nedělal-
Než čaj vychladl připravil si snídani v podobě čokoládových cereálií s mlékem a i s vlažným čajem usedl na vysokou barovou židli ke kuchyňskému ostrůvku.
Po dojedení své snídaně brunet uklidil nádobí do myčky a vydal se do koupelny provést svou ranní hygienu.
Koupelna byla laděna do bíla. Napravo ode dveří zhruba uprostřed místnosti pod velkým francouzským oknem stála malá, bílá vana. Větší ani třeba nebyla, vzhledem k brunetově drobné postavě. Naproti vaně těsně vedle dveří bylo umístěno topení na ručníky. Po pravé straně, taktéž vedle či za dveřmi byl umístěn koš na špinavé prádlo. Stěnu naproti dveřím zaujímal sprchový kout, který ale nebyl moc využíván.
Na poslední stěně, naproti oknu bylo umístěno bílé umyvadlo s několika poličkami a velkým zrcadlem, před kterým se momentálně nízký brunet nacházel.
Nejprve sáhl po kartáčku, na který nanesl pastu a začal si čistit zuby.
Po důkladném vyčištění brunet uchopil hřeben a pokusil se učesat své neposedné hnědé 'vrabčí hnízdo' -jak ho sám s oblibou nazýval- a po 5-ti minutovém zápasu poraženě vydechl a opustil svou koupelnu, za účelem vybrat si něco na sebe.
Vyšel ze dveří a prošel těmi přímo naproti, vedoucími přímo do jeho ložnice. V ložnici nebylo mnoho věcí, dvoulůžková postel s nočními stolky po obou stranách dominovala místnosti. Na stěně za postelí francouzské okno stejně jako v koupelně. Naproti posteli menší televize a po pravé straně skříň. Vlevo pracovní stolek s lampičkou. Celá místnost byla laděna do světle modré s tmavším nábytkem než který se nacházel v brunetově kuchyni.
Ze své skříně si modroočko vytáhl upnuté černé skinny jeans které perfektně zvýrazňovaly jeho ženský kulatý zadeček. Jednoduchý, světle modrý svetr, který perfektně ladil s jeho křišťálově modrýma očima a sahal do půlky jeho stehen.
Ze spodního šuplíku vytáhl bílé ponožky a krajkové kalhotky stejné barvy.
-Brunet miloval kalhotky-
Byly neskutečně pohodlné a cítil se v nich alespoň trošku atraktivně. Ustrojil se, popadl svůj telefon, peněženku a klíče od bytu.
U vchodu si nazul své bíle nike boty, dvakrát zkontroloval jestli je byt zamčený a vydal se do práce.
První část je tu! Enjoy it!
Xoxo❤️
ČTEŠ
Sunflower among weeds | Larry
FanfictionLouis je plachý a nevinný. Rád nosí krajkové kalhotky, cítí se v nich dobře. Nikdy neměl vztah, nikdy nezažil, jaké to je být milován. / Harry je stalker. Líbí se mu malý chlapec, který chodí plakat do parku ve svých velkých svetrech a rozhodně neho...