Twenty-first chapter

1.4K 55 4
                                    

Harry odešel uprostřed noci. Louis byl překvapený, že vedle sebe Harryho ráno nenašel. Uprostřed noci sice zaregistroval šustění peřin a náhlou změnu teploty, způsobenou průvanem od otevřených dveří a ztrátu Harryho tělesného tepla, byl však tak unavený, že to nepovažoval za důležité.

Sice ho mrzelo, že jeho kudrnatý - kamarád - nebyl ráno k nalezení, nehodlal si tím zkazit den, byl si jistý, že se Harry vrátí.

Vstal dřív a do práce odešel s předstihem. Cestou přemýšlel nad včerejším večerem. Bál se, že by mohl Harry zajít dál, než on sám chtěl, ke klidu jeho duše se ale nic takového nestalo.

Harry ho umyl, neodpouštějíc si lehké doteky, které však nebyly nepříjemné a zkrátka moc. Vyhýbal se citlivým a intimním místům.

Nakonec umyl Louisovy vlasy a k jeho překvapení, nechal Louise aby umyl i jeho. Jednoduše, to bylo kouzelné.

Louis se pro sebe usmál a za pomocí klíčů se dostal do květinářství. Ten blonďatý blázen už mu chyběl, i když to opravdu není dlouho, co se viděli. 

Rozsvítil světla, která v momentě prozářila potemnělou místnost. Byl už začátek prosince a tak byla rána ponurá a počasí chladné.

Svlékl svou bundu, věšíc jí do jejich provizorní kanceláře, ve které beztak moc času netrávili. Zapnul varnou konvici po naplnění vodou a při čekání vyndal dva hrníčky, do kterých umístil sáčky ovocného čaje a dvě kostky cukru.

Díky Harrymu přestal tolik řešit svoje tělo. Stále se mu nelíbilo, ale líbilo se kudrnatému, který mu to velmi často a velmi rád připomínal.

S cvaknutím konvice se otevřely dveře, vpouštějíc do krámku chlad. Louis se otočil a radostně zvolal "Nialle!" objímajíc svého kamaráda.

"Zpomal kámo, neviděli jsme se jenom pár hodin," smál se a čechral Louisovy vlasy. "Já vím, ale chyběl si mi," usmál se a přešel k čaji, který zalil vodou.

"Jak ses měl, za tu dobu co jsme se neviděli," zeptal se a podal mu hrnek s čajem. "Děkuju," odpověděl a hrnek si převzal do svých zmrzlých rukou.

"Ále, zašel jsem nakoupit jídlo a tak. Myslím, že jsem tam nechal půlku výplaty."

Chlapci se zasmáli a Louis upíjel z horkého čaje.

"Večer jsem si objednal pizzu a koukal na Hunger Games. Poslíček byl docela kus," zasmál se a Louisovy koutky se zvedly do úsměvu. "A co ty? Co si dělal?"

Upil z čaje a znovu navázal oční kontakt. Louis se rozkošně zaculil. "Harry se stavil," mykl rameny a odložil hrníček na pult.

Přešel k čerstvým květinám, které si vyskládal na aranžérský stolek a snažil se vyhnout Niallovu vševědoucímu pohledu. "Už jste spolu spali?" optal se Niall a Louis se málem zadusil vlastní sinou.

"Co?! Proboha ne," vyděšeně vykřikl a začal odřezávat růžím trny. "A víš ty co, radši pohni zadkem a pojď mi pomoct."

  Niall se uchechtl, přesto však splnil co Louis žádal a do ruky uchopil nůž na odřezávání.

"Hodláš mi ho alespoň představit?" drkl do něj způsobem, při kterém se Louis málem řízl. "Dávej sakra pozor," zakroutil hlavou a odpověděl na jeho otázku.

"Nemyslím si, že je to až tak vážné. Vlastně spolu ani nejsme." Na tváři zformuloval smutný úsměv, který věnoval blonďákovi a natáhl se pro ozdobné listy do kytice růží.

"Myslím že je to, to nejvážnější co si kdy měl, a navíc, můžeš mi ho představit jako kamaráda." Louis se zamyslel.

Předci by nebylo tak špatné je seznámit? Koneckonců, oba pro něj moc znamenali, a doufal že si budou rozumět. Nepřežil by, kdyby se jeho nejlepší kamarád a kluk, do kterého se zamiloval navzájem nesnesli. Svázal kytici žlutých růží perleťovou stuhou a přikývl.

"Zeptám se Harryho." "To je skvělé," odvětil nadšeně. "Jsem si jistý, že si budeme rozumět," mrkl na Louise a ten se potěšeně usmál.

Zbytek dne probíhal ve stejně poklidné atmosféře. Ráno strávili svazováním kytic. Odpoledne si zašli na oběd a zbytek dne se v krámě bavili.

Oba chlapci takové chvíle milovali. Smáli se a bavili o bizardních tématech. Užívali si odpoledne a vcelku těžce se loučili. Oba si užívali přítomnost toho druhého. Nakonec se po několika minutách rozešli, jelikož jim bylo chladno, domů, každý svým směrem.

Doufám že se vám pořád příběh líbí. Blíží se 2. Adventní neděle, což znamená že se jisto-jistě blíží Vánoce. Už máte nakoupené dárky? A co vaše nejoblíbenější cukroví? A buďme upřímní, kdo ještě neviděl Grinche.😄 Dneska už sněžilo, tak si užívejte skvělou atmosféru!❤️
All the love. Xoxo❤️

Sunflower among weeds | LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat