Otevřel dveře ložnice a upřel zrak na bruneta, nacházejícího se v naprosto stejné pozici, ve které ho nechal.
Obešel postel, na kterou se poté posadil. Matrace se pod jeho vahou prohnula. Nahnul se nad spící tvář.
Odhrnul Louisovy vlasy z čela a jemně přitiskl své rty na ty jeho. Nehýbal s nimi, jen je na moment přitiskl a poté se oddálil.
Zaregistroval Louisovy třepotající se řasy, načež mu byl umožněn pohled do těch modrých, překrásně modrých očí.
Jeho chlapec se sladce usmál. "Ahoj," promluvil slabým hlasem a nahnul se k Harrymu, aby rychle spojil jejich rty, než se celý červený odtáhl.
"Jsi tak sladký." Donutil Louise víc se červenal. "Pojď, uvařil jsem." Louis hladově vzhlédl a umístil svou ruku do jeho nabízené. Nechal se vytáhnout z postele a dovést do kuchyně, kde ho kudrnatý posadil na barovou židli.
"Voní to báječně," mlsně si olízl rty. "Dobrou chuť lásko." prohodil Harry a učinil Louise znovu se červenat nad přezdívkou jež mu věnoval.
Harry pozorně sledoval, jak si brunet vkládá první sousto do úst. Slastně zavřel oči a spolkl obsah svých úst. "Hazz, je to, uhm páni, je to vážně vynikající," radostně věnoval poklonu svému daddymu a vložil si do úst další sousto.
"Jsem rád, že jsem svého chlapce potěšil." "Velmi," souhlasil Louis. I Harry se pustil do svého jídla.
Louis měl pravdu, bylo to vážně dobré.
"Co budeme dnes dělat? Zůstaneš, že?" zeptal se středobod jeho vesmíru, když už měli oba více než poloprázdné talíře a při druhé části dotazu mu věnoval smutný pohled.
"Jsem si jistý, že opravdu nechci odejít." Louis mu věnoval zářivý úsměv, než si ústa naplnil posledním soustem. "Co kdybychom si pustili film a promazlili večer?" navrhl starší. "Rozhodně ano." pokýval na znak souhlasu, zatímco vstal od stolu a nádobí začal skládat do myčky.
Harry s úsměvem pozoroval svého chlapce. Dokázal by si s ním představit budoucnost a byl přesvědčený, že nic ani nikdo lepší než Louis jednoduše neexistuje.
Louis stydlivě přešel k Harrymu, jenž se zdál být zabraný ve svých myšlenkách a nervózně umístil své dlaně na jeho ramena.
Harryho jako by toto gesto probralo a na oplátku položil své dlaně na Louisovy boky, přitahujíc si ho blíž.
"Uhm, j-já, pu-půjdeme?" nervózně promluvil Louis a věnoval Harrymu plachý úsměv, který donutil i Harryho koutky zvednout se. "Cokoliv si přeješ," postavil se a Louis musel kvůli novému výškovému rozdílu zvednout svou hlavu, aby na Harryho viděl. Sundal z něj své ruce a s Harrym za zády se posadil na gauč.
Opřel se a natáhl nohy. Harry ho napodobil a zapnul televizi. Projížděl programy, když ho zastavil Louisův křik.
"Harry! Harry! Koukej! Jurský park!" křičel, klečel na pohovce a prstem ukazoval na televizi. Harry se hlasitě zasmál a věnoval Louisovi polibek na líčko. "Jsi rozkošný."
Louis se usmál a s očima zářícíma jako dva diamanty se vrátil do původní pozice.
Kudrnatý mu pustil jeho vysněný film lehl si k němu. Ruku protáhl za jeho zády a objal Louise, přitahujíc si ho tak na svou hruď. Brunet obmotal ruce kolem jeho trupu a hlavu umístil na hruď, přesně na místo, kde se nacházelo Harryho srdce. Uvolněně vydechl a sledoval dinosaury, kteří pobíhali po obrazovce.
Jednou rukou objímal svého chlapce a druhou čechral jeho vlasy. Shlížel na něj z vrchu, a zatímco jeho chlapec fascinovaně sledoval dění na obrazovce, on se odvážel na chvíli vypnout a přemýšlet.
Jeho chování bylo divné. Byl romantik, to ano, ale také měl své choutky, které musely být uspokojeny, ale s Louisem, bylo to divné. Neměl potřebu. Byl tak nádherný a rád se ho dotýkal. Představa jeho velkého ptáka v tom těsném zadečku ho dělala tvrdým jako kámen, avšak když trávil s Louisem romantické chvíle nemyslel na to, co by s ním mohl dělat v posteli, a to ho nutilo cítit se nepříjemně. A proč se najednou Louis choval tak přítulně? Pravděpodobně za to mohlo skoro týdenní odloučení. Stále si tím však Harry nebyl jistý. Přemýšlel dlouho, až došel k jednoduchému závěru.
"Lásko?" ozvalo se přibližně v půlce filmu, což Louise vyrušilo od jeho filmu. "Ano, Hazz?" zvedl pohled brunet a zadíval se do těch zelených očí, které tak moc miloval.
"Chtěl bych dneska zajít dál," sdělil mu tiše Harry. "Jak to myslíš?" vydechl vyděšeně Louis.
"Chci tě pomilovat Lou, chci svýho ptáka hluboko uvnitř tebe," zašeptal mu Harry zřetelně do rtů.
Hi, tohle je moje předposlední předepsaná kapitola, takže zatímco vy toto čtete, já makám na nových dílech. Pokud půjde vše jak má, 20. kapitolu vydám o víkendu. All the love. Xoxo❤️
ČTEŠ
Sunflower among weeds | Larry
FanficLouis je plachý a nevinný. Rád nosí krajkové kalhotky, cítí se v nich dobře. Nikdy neměl vztah, nikdy nezažil, jaké to je být milován. / Harry je stalker. Líbí se mu malý chlapec, který chodí plakat do parku ve svých velkých svetrech a rozhodně neho...