Louis otevřel skříň. "Doufám, že si se dobře bavil." "Aaaaaaaaaa, panebože, Harry! Co tady děláš?" hbitě se otočil a nervózně se zahleděl do Harryho očí.Zalapal po dechu a zatřásl se. Jeho oči byly černé. Odrážela se v nich čistá agrese.
Harry se zvedl a hrubě popadl Louise za zápěstí. Trhl s ním tak silně, že Louis narazil do jeho hrudi. "Nestačily ti dva tresty, ty prostě potřebuješ ještě jeden co?" "A-ale, já, j-já nic neu-neudělal." Měl slzy v očích a bál se. Snad ještě víc, než když po něm Zayn křičel a snažil se ho znásilnit.
"Tak neudělal?!" jeho hlas byl hrubý, agresivní a velmi hlasitý.
Louisovi se slzy samovolně spustily po tváři a pod hlasitým křikem se přikrčil. "Prosím, prosím daddy, nekřič na mě. Omlouvám se. Jen prosím nekřič," nekontrolovatelně vzlykal a zabořil hlavu do Harryho trika.
Harrymu se pod tím pohledem sevřelo srce a rychle obmotal ruce kolem svého chlapce.
"Omlouvám se babyboy, ale opravdu jsi mě rozzuřil. Nejdřív upřednostníš Malika před svým daddym, poté ho objímáš a aby toho nebylo málo, ještě polibek? Zapomněl si snad komu patříš?" hlas ztišil, stéle si ale udržoval dominantní tón, aby svému chlapci připomněl, kdo tady velí.
"Tobě daddy, jenom tobě. Neměl jsem to dělat. Chci být tvůj hodný chlapec. Zasloužím si trest," mumlal a drtil v rukou Harryho triko.
Kudrnatý ho od sebe odtáhnul a jedním tahem ho zbavil trika. Louis se na něj nechápavě díval a ruce si obmotal kolem trupu, ve snaze zakrýt se.
Harry nespokojeně mlaskl a Louisovi ruce od sebe odtrhnul. "Jsi zkurveně nádhernej a tohle už nikdy neuděláš, že ne drahoušku?" "Ne daddy," pousmál se. "Tak je hodný, teď si sundej kalhoty a na čtyři zlatíčko." Louis vykulil oči, ale nic nenamítal.
Po čtyřech došel do středu postele a nervózně skousával svůj ret. Harry div neslintal nad tím pohledem.
Jeho malý chlapec jenom v růžových krajkovaných kalhotkách, které perfektně ladily s jeho bezchybnou pokožkou. Jeho kulaťoučký zadeček přímo vybízel k tomu, být ošukán.
Harry ze svých kalhot tiše vytáhl pásek a přeložil ho na půl. Louis neměl tušení, co Harry za jeho zády dělá.
Ucítil dlaň mezi jeho lopatkami, která ho nutila položit hlavu do peřin, přitom nechat zadeček ve vzduchu.
Přišel si tak zneužitý a vystavený.
"Dostaneš pět ran za to, že chodíš polonahý po bytě. Dalších pět za to, že jsem tě musel dvakrát vyzvat k tomu, aby ses obléknul. Pět ran za to, že si mě ignoroval a pět za to, že jsi mě odmítnul. Dále potom deset rad za objímání a dvacet ran za polibek. Hmm, to znamená celých padesát ran. Každou ránu budeš počítat a běda ti, jak budeš hlasitý, drahý." Louis se nepříjemně ošil.
A před tím, než ticho prolomilo zasvištění a mlaskavý zvuk, když se pásek poprvé setkala s Louisovou jemnou pokožkou, Harry stáhnul mladšímu kalhotky pod zadek. Louis se snažil být klidný. 'Jedna'.
Dva Tři Čtyři Pět Šest Sedm Osm Devět Deset
Louis křečovitě sevřel víčka a hlavu zabořil víc do polštářů. Harry zaujatě pozoroval, jak se jeho pokožka začala lehce zbarvovat
ČTEŠ
Sunflower among weeds | Larry
FanfictionLouis je plachý a nevinný. Rád nosí krajkové kalhotky, cítí se v nich dobře. Nikdy neměl vztah, nikdy nezažil, jaké to je být milován. / Harry je stalker. Líbí se mu malý chlapec, který chodí plakat do parku ve svých velkých svetrech a rozhodně neho...