Po pár minutách se Louis uklidnil a až do zavíračky nepromluvil. S Niallem se poté jen obejmu a odešel domů, kam dorazil v 17: 12, což znamená že má něco kolem 3 a půl hodiny, než vyjde.Do parku to má jen 5 minut, ale chce tam být pro jistotu dřív.
Unaveně se došoural do koupelny, kde se ani nezatěžoval se zatahováním závěsů, jen pohnul kohoutkem a nahý si lehl do vany.
Vodu dopustil do ¾ a zavřel oči. Bál se, co mu Zayn udělá, ale více se bál, co by se stalo jeho kamarádovi, kdyby se zachoval sobecky.
Usínal, když se koupelnou ozvala příchozí zpráva. Louis se natáhl na podlahu pro svoje jeansy, ve kterých měl mobil. Ani nekoukal kdo mu píše, jen odemkl mobil a najel na zprávu.
Daddy : Vypadáš vyčerpaně babyboy, těžký den?
Me : Ano, daddy
Daddy : Co kdybych k tobě přišel? Myslím, že ještě nějakou energii máš.
Me : Už něco mám, promiň daddy
Ztišil zvuk a vylezl z vany. Vodu vypustil a zabalil se do osušky. Pomalým krokem přešel do kuchyně, kde si oloupal mandarinku a snědl jí.
Slupky vyhodil do koše a rozhodl se ještě trochu prospat. V ložnici ze sebe shodil osušku a nahý ulehl do postele. Sotva se přikryl, už spal.
***************
Probudil se, až když byla za oknem tma. Lekl se, že zaspal. Popadl mobil a ignorujíc ostré světlo, mžoural na čas. 20:18.
Ze srdce mu spadl těžký kámen a vstal z postele. Oblékl si růžové kalhotky, černé kalhoty a světle zelenou mikinu. V koupelně si vyčistil zuby a učesal se.
Do ruky vzal mobil. Než odejde, chce ještě zkontrolovat, zda mu daddy nenapsal.
Daddy : Nezajímá mě, jestli něco máš, prostě to zruš!
Daddy : Neopovažuj se mě ignorovat!
Daddy : Jestli do deseti minut neodepíšeš, potrestám tě.
Daddy : Seřežu ti zadeček tak, že si na něj kurva týden nesedneš!
Louis vykulil oči a zčervenal. Jeden trest už mu předci slíbil. Začínal litovat, že mu neodepsal.
Me : Omlouvám se daddy. Byl jsem opravdu unavený a šel jsem spát. Neměl jsem v úmyslu tě ignorovat. Vážně mě to mrzí.
Mrzelo ho, že Harryho rozzlobil, také se bál trestu, ale teď už neměl čas nad tím přemýšlet, musel vyjít. Nazul si boty a zamkl byt. Rozešel se do temného parku.
Uprostřed stála postava, jen díky měsíčnímu svitu poznal, že je to Zayn a váhavým krokem k němu přešel. "Ehm," tiše na sebe upozornil.
Zayn to sotva uslyšel a otočil se na vystrašeného bruneta. Louis si ho prohlédl.
Ve tváři zlý úšklebek, tak, jako vždy. Outfit se skládal z černého trika, kalhot, kožené bundy a bot.
Zayn se musel ušklíbnout nad tím, jak si ho mladší prohlíží. Když s tím skončil, vzhlédnul staršímu do očí a snažil se na sobě nedat znát nervozitu.
Zayn si ho už dávno prohlédnul. Nad jeho vzhledem málem zaskučel. V té velké mikině vypadal tak roztomile a jeho rozcuch ho činil neskutečně sexy.
Ano, Zayn měl pro modrookého slabost už od té doby, co ho poprvé potkal. Byl tak nevinně sexy a Zayn po něm toužil. Louis si ho ale nikdy nevšímal, tak na něj Zayn začal být zlý. Začal mu podkopávat sebevědomí a zesměšňovat ho. Když si totiž Louis myslel že je ošklivý, nenavazoval s nikým kontakt, protože si byl jistý, že by ho stejně každý odmítl. Bylo to sice extrémně sobecké, ale pokud nemohl mít Louise on, nesměl ho mít nikdo.
Teď se kolem něj ale začal motat ten hajzl Styles. Zayn ho znal. Byl to kriminálník. Zabíjel lidi a prodával drogy.
Nikdo to nevěděl, protože v tom, co dělal, byl moc dobrý na to, aby se nechal prozradit nebo chytit. Zayn věděl co je zač, protože on sám se živil tím samým.
V tomto městě nebyly žádné gangy, každý tu byl sám za sebe, a udržoval si své zákazníky, díky čemuž nevznikaly přebytečné konflikty a spory.
Teď ale Zayn přímo zuřil, protože Louis byl jeho a ten sráč na něj neměl žádné právo.
Zayn se asi moc zamyslel, a z přemýšlení ho vytrhl až jemný hlásek bruneta. "Zayne?"
Oslovený se pro sebe musel usmát. Byl mimo docela dlouho, na to, aby ho Louis uhodil nebo prostě utekl. On to ale neudělal. Bál se ho.
Samozřejmě, že by byl černovlasý šťastnější, kdyby k němu mladší choval kladné emoce, na druhou stranu, nějaká pozornost byla lepší než žádná, a to i ta špatná.
Konečně svou pozornost začal věnovat Louisovi, který se celou dobu objímal rukama a pozoroval Zayna.
Mladší udělal krok vzad, když se starší přiblížil. Starší se nenechal odradit a zase udělal krok vpřed. Louis naopak krok vzad a tak to šlo ještě malý moment, než brunet
narazil zády do kmene stromu.Xoxo💙
ČTEŠ
Sunflower among weeds | Larry
FanficLouis je plachý a nevinný. Rád nosí krajkové kalhotky, cítí se v nich dobře. Nikdy neměl vztah, nikdy nezažil, jaké to je být milován. / Harry je stalker. Líbí se mu malý chlapec, který chodí plakat do parku ve svých velkých svetrech a rozhodně neho...