Když se v úterý ráno se zvukem budíku brunet probudil, byl sám. Polovina postele, na které neležel byla ustlaná a aromatická vůně z ovzduší díky otevřenému oknu téměř vyprchala.
Pomalu se vyhrabal z přikrývek a kvůli ranám na zadečku se oblékl do pohodlných kalhotek a volných kalhot. Přehodil přes sebe mikinu a po rychlé návštěvě koupelny se vydal do práce.
Niall si z něho celý den utahoval a posmíval se mu že chodí jako kačer.
***************
Uběhl celý týden. Zayna potkal pouze jednou a to když šel do práce. Bílá sluchátka v uších mladšího zapříčinila, že na sebe pouze kývli a starší mladšímu věnoval úsměv.
Modrooký by se býval usmál také, ale jeho nálada byla na bodu mrazu a upadal stále hlouběji do sebenenávisti a deprese.
Kudrnatý se mu celý týden neozval. Žádné vyhrožování s trestem, žádná omluva, vysvětlení. Ani jedna zpráva.
Jako by se po něm slehla zem.
Nikde ho nepotkával a ani Niall o něm nemluvil. S pocitem, že ho nikdo nesleduje, nikdo nechrání, zmizel i pocit bezpečí a brunetek začal být vystrašený a paranoidní.
Slýchal zvuky, vídal siluety a stíny které tam vlastně ani nebyly.
Nechápal, co se s ním děje. Přes den nasazoval neutrální masku a po nocích plakal. Do práce chodil nevyspalý, s mastnými vlasy a kruhy pod očima.
Nevěděl, proč má na něj zmizení kudrnatého takový dopad, ale nevěděl jak dlouho to ještě vydrží.
***************
V sobotu, na Niallovi narozeniny byla plánována obrovská party - proto se také chlapci rozhodli svůj skromný obchod na celý víkend zavřít- na kterou ale Louis odmítal jít a ani vytrvalost jeho nejlepšího kamaráda ho nepřesvědčila.
Pomohl mu s přípravou a předal dárky, které si ale měl rozbalit až s ostatními, a s prvními hosty odešel domů.
A tam se právě teď nacházíme.
V bytě uplakaného modrookého chlapce, kterému schází jediný člověk, který o něj jevil alespoň špetku zájmu,ale když dostal co chtěl odešel, a to je důvod proč smáčí svůj polštář slzami.
Zavibroval mu mobil a on si otřel rukávy své mikiny oči. Srdce mu zaplesalo radostí
Daddy : Můj ubohý, ubohý chlapče
"Hazz?" zašeptal roztřeseně a stíral slzy, které se mu valily z očí.
Daddy : Utevři dveře, babyboy
Chvíli zíral na obrazovku telefonu, než mu slova začala dávat smysl a jen v mikině a kalhotkách vyběhl na chodbu, kde rozrazil dveře a vpadl do hřejivé náruče která mu byla nabízena.
Znovu se rozvzlykal a upevnil stisk kolem krku kudrnatého. Ten na oplátku svíral jeho boky a mazlil se s jeho pokožkou na krku.
"Už nikdy, nikdy mě neopouštěj," brečel mu do hrudě a odmítal se ho pustit.
Harry udělal pár kroků vpřed, čímž musel Louis ustoupit a nohou zavřel dveře.
Jedním rychlým pohybem si vyhoupl svého milovaného do náruče a povalil ho mezi přikrývky, kde na něj také nalehl.
Uchopil jeho zápěstí do jedné ruky a přitisknul je mladšímu nad hlava. Druhou rukou se zapíral u jeho boku, aby ho nezalehl.
Jeho pohyby byly rychlé a hrubé, přesto si dával dobrý pozor, aby svému chlapečkovi neublížil, či aby mu to nebylo nepříjemné.
Louis si pozorně prohlížel kudrnáčův obličej a zběsile dýchal. Tak neskutečně moc mu chyběl.
Harry byl bez svého chlapce příliš
dlouho, a teď tu pod ním submisivně ležel a oddával se mu.Z jeho hrdla se ozvalo prudké chraplavé zavrčení, než se hrubě přitiskl na rty mladšího.
Brunet zalapal po dechu a starší tak bez zaváhání vklouznul svým jazykem do jeho pusy. Louis začal neohrabaně pohybovat svými rty proti těm Harryho.
Starší ho tlačil hlouběji do přikrývek mezitím co si vyměňovali vlhké, teplé polibky.
Harry věděl že Louisův první polibek musí být něco speciálního, proto už od prvního setkání jejich rtů vkládal do polibků všechny své pocity. Dominanci, vášeň, chtíč po jeho mladém těle, nevyřčenou lásku a své ochranářské pudy. Louis mu své pocity vracel stejnou mírou. Submisivní kotě v něm předlo blahem, když starší přebral veškerou kontrolu a Louis se jím nechal ovládat.
Celé to bylo tak sakra žhavé. Několik dlouhých minut bylo přerušeno kvůli vážnému nedostatku kyslíku.
Kudrnatý naposled zatahal za Louisův spodní ret, než se jejich rty rozpojily.
Oba hlasitě lapali po dechu a s napuchlými rty si hleděli do očí.
Harry se nemohl nabažit toho pohledu pro Bohy, který před sebou měl. Jeho malý chlapec s rukami nad hlavou, napuchlými a pootevřenými rty, rozšířenými zorničkami, růžovými tvářemi a rozcuchanými vlasy.
Miloval svého chlapce kurva moc. Louis naopak překvapeně a zmateně hleděl do očí staršího. Co když po něm bude starší požadovat něco, co mu nebude schopen dát. Přestane ho bavit? Chmurné myšlenky se mu honily hlavou a on se proklínal za to, že tak nádhernou chvíli musel zkazit.
Harrymu nemohla ujít Louisova změna nálady, proto odendal svou ruku z těch jeho a posadil se vedle něho. Neváhal ani sekundu a obkročmo si přitáhnul mladšího na klín.
Modrooký se přitiskl do jeho teplé náruče a hlavu položil na pevnou teplou hruď staršího a uklidňoval se poslechem jeho pravidelného tlukotu srdce.
Kudrnatý kolem něj obmotal své paže a přitáhl si ho k sobě pevněji na znak, že hodlá svého chlapce ochránit před tímto zlým světem. Otázka na kterou ale nemá odpověď, přitom stále visí ve vzduchu.
Kdo ho ochrání před ním samým?
Love you guys
Xoxo❤️
ČTEŠ
Sunflower among weeds | Larry
FanfictionLouis je plachý a nevinný. Rád nosí krajkové kalhotky, cítí se v nich dobře. Nikdy neměl vztah, nikdy nezažil, jaké to je být milován. / Harry je stalker. Líbí se mu malý chlapec, který chodí plakat do parku ve svých velkých svetrech a rozhodně neho...