Když se brunet ráno probudil, byt byl prázdný, kromě snídaně a vzkazu na lince, na té lince, kde se to včera stalo. Louis se při tom pomyšlení rozplakal a vzkaz i se snídaní vyhodil.
Do práce přišel s falešným úsměvem. Jeho blonďatý kamarád to na něm poznal. Uvěřil Louisovi, když to sváděl na šok z toho nedávného incidentu v parku. Niall se v tom dál nehrabal a snažil se odvést Louisovu mysl od nepříjemných myšlenek, za což mu byl Louis nesmírně vděčný.
Když se loučili, už se stmívalo, a tak se oba co nejrychleji vydali domů, kam bezpečně dorazili. Jakmile se za Louisem zaklaply dveře, zhroutil se na podlahu v hysterickém pláči.
Byl tak zklamaný, věřil Harrymu, a ten mu přitom tak moc ublížil. Složil hlavu do dlaní, divil se, že mu po včerejšku slzy nedošly. Využil ho sprostým způsobem a pak ho ještě opustil, nechal ho samotného.
Uplakaný brunet se pomalu vydal do koupelny, kde strávil další záchvat pod tekoucím proudem, a pak další, když se při čištění zubů odvážil podívat do zrcadla na svůj zadeček, kde byly stále viditelné otisky Harryho dlaní a pásku. Další záchvat měl při večeři a pak v posteli, kde z toho věčného pláče usnul.
Středa probíhala stejně, mimo to, Niall navrhl na čtvrtek nákup dárků, jelikož v neděli byly Vánoce a tak se chlapci rozhodli už ve čtvrtek obchod zavřít. Louis byl značně nadšen, tím pádem se mu ve čtvrtek vstávalo mnohem lépe.
Prošel koupelnou, nasnídal se a oblékl se do teplých legín a zelené mikiny. Napadlo ho, že má stejnou barvu jako Harryho oči, což okamžitě vytěsnil z hlavy, na kterou si nasadil beanie, oblékl se do teplé bundy a bot.
Do kapes nastrkal telefon, klíče a peněženku. Energicky sešel schody a nemyslel na Harryho, poněvadž co oči nevidí, to srdce nebolí.
Procházel chladnou ulicí a sledoval svoje stopy v čerstvém sněhu. Ušel pouze pár desítek metrů, než došel na místo, kde už čekal jeho nejlepší kamarád. "Lou," objal bruneta kolem krku, ten mu pozdrav opětoval.
Odstoupil od blonďatého a rozešel se směrem do centra. "Už je ti lépe?" začal opatrně. "Už jsem se s tím vyrovnal," věnoval mu jemný úsměv a znovu sledoval pouliční dění.
"Jsem tu pro tebe, kdyby něco," přehodil mu ruku kolem ramen, na znak podpory, a zbytek cesty nepromluvili.
"Kam půjdeme první?" zvídavě se podíval na Nialla, když zastavili uprostřed obchodního centra, které bylo zdobeno mnoha světýlky a vánočními motivy, kromě toho přeplněno lidmi.
"No, brácha moc chtěl Nike z nové edice, takže, co začít tam?" usmál se a už Louise táhl do obchodu.
Louis tu nakonec vybral dva páry Vans, které on osobně miloval, s vtipnými Disney motivy, pro jeho sestry Daisy a Phoebe. "Myslíš že se jim budou líbit?" zeptal se Louis a nedůvěřivě sledoval dvě krabice.
"Budou z nich nadšené," zasmál se Niall a zašel do dalšího obchodu.
Strávili tři hodiny běháním po obchodech, cpaním se mezi lidmi, stále mu chyběly dva dárky.Měl tenisky pro své sestry, triko s oblíbeným fotbalovým týmem pro svého otce, nějaké dárkové karty do obchodů s oblečením pro svou předposlední sestru a airpody pro svou nejstarší sestru.
Mamince sehnal její oblíbený parfém, který byl ale vcelku drahý a ona nerada utrácela za sebe.
Stále mu chybělo něco pro Nialla a Harryho, a ano, stále měl Harryho rád, i po tom, co mu provedl, stále však nemohl narazit na perfektní dárek.
Procházel obchody a když Niall odešel na záchod, skoro světelnou rychlostí koupil Niallovi mikinu a desku, od jeho oblíbeného interpreta.
"Hmm a co teď?" zeptal se Niall, když si od Louise převzal svoje tašky a unaveně vydechl. "Nemám nic pro Harryho," povzdechl si smutně a sledoval svého kamaráda.
"Co kdybych došel pro jídlo a ty mezitím zkusíš něco vybrat?" šťastně vydechl při myšlence na jídlo a usmál se když Louis přikývl.
Došli do restaurace, kde si ke stolu položili tašky, Niall se posadil a sledoval Louise, který po tom, co mu nadiktoval objednávku odešel.
Zoufale skenoval vitríny nejbližších obchodů. Kousal si ret a usilovně přemýšlel, co by mohl kudrnatému, na kterého byl mimo to velmi naštvaný a zklamaný, koupit.
Všechno bylo tak kýčovité a nudné a neoriginální a on nechtěl Harrymu kupovat nějakou tuctovku.
Pohledem zabrousil ke klenotnictví a dostal geniální a drahý nápad, byl odhodlaný obětovat peníze na své předražené, zdravé cereálie, které mu vlastně ani nechutnaly a tak ho to vůbec nezamrzelo.
S úsměvem prošel dveřmi, kolem kterých postávaly radary proti zlodějům a přešel k pokladně, kde velmi sympatické slečně s červenými vlasy sdělil své přání.
Ještě ten den si vyzvedl překrásné stříbrné hodinky s velmi extravagantním a elegantním vzorem, s iniciály L&H na zadní straně, v pěkné, černé krabičce, a s plnými taškami se vydali domů.
Louis bydlel blíž, i tak ještě kousek doprovodil svého kamaráda, se kterým se poté dlouho loučil a objímal, jelikož se měli vidět až za několik dnů.
Přidávám na poslední chvíli, snad s co nejméně chybami. Poslední dobou tady trávím spooooooooustu času, víceméně jako čtenářka a právě teď jsem se pustila do čtení v angličtině, jelikož už jsem v češtině přečetla hromadu knih a nemám co číst, některé jsem už četla tolikrát, že bych je zvládla převyprávět - což mě přivádí k tomu, že pokud nemáte co číst, mám na profilu "složky" se vším co jsem četla, na inspiraci. Je to řazené podle počtu kapitol, dále tam je i moje nově nejoblíbenější anglická složka🤩🥰 Doufám, že se kapitola líbila, taky chci poděkovat za přesáhnutí 1,5K reads. Miluju vás!❤️ Xoxo -Æ
ČTEŠ
Sunflower among weeds | Larry
FanfictionLouis je plachý a nevinný. Rád nosí krajkové kalhotky, cítí se v nich dobře. Nikdy neměl vztah, nikdy nezažil, jaké to je být milován. / Harry je stalker. Líbí se mu malý chlapec, který chodí plakat do parku ve svých velkých svetrech a rozhodně neho...