Eleventh chapter

1.7K 73 10
                                    

Kvůli vysilující aktivitě z předešlého dne Louis zaspal. Před půl devátou ho vzbudil neustále vyzvánějící mobil.

"Louisi? Panebože, kde jsi. Už půl hodiny tu máš být! Unesli tě? Chtějí výkupné?! Paneb-" Nialla přerušil hlasitý smích. "Ne, neunesli mě, zaspal jsem, za 15 minut tam budu."

Vstal a navlékl se do modrých jeansů a červeného trička s bílými pruhy. Koupelnou skoro prolétl a v kuchyni se ani nezastavoval. Přesně na minutu vpadl do květinářství, kde byl svědkem blonďáčkova záchvatu smíchu, když vyděl jeho uřícený výraz.

"Ha-ha, ale taky si mě mohl vzbudit dříve." Zavřel dveře a přešel za pult, k teď už jen culícímu se Niallovi.
Kamarádsky do něj drkl loktem. "Jak je možné, že jsi zaspal? Měl jsi rušnou noc?" zakmital obočím.

Z Louisových slov Niallovi spadla brada skoro až na zem, i smích ho přešel.

"Vlastně ano, dal jsem na tvojí radu," zaculil se starší při vázání kytice bílých lilií.

"Cože jsi? Jak se jmenuje? Jak vypadá? Je hezký? Definitivně je! Kolik mu je? Je to gangster? Ó můj bože Lousi, co si to provedl! Už jste spolu spali?" rozhazoval rukama do stran, kulil oči a nervózně přecházel po obchodě.

Louis si Nialla nevěřícně prohlížel. "Bereš drogy?" "Co, ne! Jak tě to proboha napadlo?".

Niall se konečně posadil a vysokou židli u pultu a prohlížel si Louise. "Já jen tak, vypadal si na to. A abych ti odpověděl na tu tvou výslechní listinu, jmenuje se Harry. Je vyšší, má kudrnaté vlasy a zelené oči. Nevím kolik mu je, nevím, jestli to je gangster a ne Nialle, nespali jsme spolu," pohrával si s okrajem trika a při zmíňce o sexu zčervenal a přerušil oční kontakt.

"Páni, to ti moc přeju. Jak jste se vlastně poznali?" Brunet navázal s blonďatým oční kontakt a pustil ze sevření své triko.

"V sobotu, než jsem přišel, byl jsem pro kávu a když jsem vycházel ze Starbucksu, narazil jsem do něj a celého ho polil kávou." Nemohl, nebo spíš nechtěl zacházet do detailů o tom, co následovalo.

Niall ale vypadal, že mu to nestačí. "A co pak? Pozval tě na rande? Mluv Louisi!" "No, vlast-" Louise přerušilo otevření dveří a on si oddechl, že má na chvíli od Nialla klid. Se zářivým úsměvem se otočil na osobu u dveří.

Šokovaně zalapal po dechu a musel se zapřít o pult. Zayn. "Co tu chceš?" nepřátelsky zavrčel Niall. Zayn si Nialla kriticky prohlédl a stočil svůj pohled na Louise.

"Chtěl bych si s Louisem jen soukromě promluvit, tak se kliď," znovu střelil po Niallovi pohledem a Louis na něj pomalu kývl na znamení, že bude v pořádku. Niall hodil po Zaynovi poslední naštvaný pohled a se slovy  "Budu vzadu," odešel.

Zayn zaměřil svůj pohled zpět na bruneta a ten se okamžitě rozklepal a uhnul pohledem. Zayn pomalým krokem přešel k brunetovi za pult, na který ho svým tělem namáčkl.

Rukou mu zvedl hlavu a spojil jejich pohledy. Zayn začal mladšímu prsty přejíždět po bledé pokožce na tváři. Louisovi ten dotek nebyl příjemný, tak před ním ucukl.

Zaynovi oči ztmavly a čelist ztvrdla. Louis byl vyděšený a svého předešlého činu začínal litovat. Ve snaze oddálit se od Zayna se zády více přitiskl na pult. Zaynovi se to ale nelíbilo, a tak se k mladšímu přiblížil, že by se mezi ně ani papír nevešel.

Hrubě sevřel mezi prsty jeho čelist a nekompromisně mu hleděl do vystrašených modrých očí. "Dneska v 9 budeš v parku, sám, a jestli nepřijdeš, nebo se o tom někomu zmíňíš, ten tvůj blonďatý kamarád, nedopadne dobře." Louis zbledl a zběsile začal kývat hlavou na souhlas.

Stisk ho bolel a pult za jeho zády ho nepříjemně tlačil. "Dobře, koťátko," mrkl na něj a odešel. Louis se odtáhl od pultu a sesunul se na židli. Hlavu položil do dlaní a snažil se nerozvzlykat.

'Co kdy udělal tak špatného, že mu život hodil pod nohy Zayna'

Ze sebelítosti ho vyrušilo Niallovo obejmutí. Věděl, co se stalo, nebyl by tak neopatrný a nenechal by tu Louise. Celou dobu stál natisknutý na dveře a poslouchal.

Nechtěl Louise stresovat, tak ho jenom jemně hladil ve vlasech a držel v obětí.

Xoxo💍

Sunflower among weeds | LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat