Twenty-seventh chapter

1.3K 62 1
                                    

  Usadili se na svá místa, v poloprázdném kině, za co byl Louis rád, jelikož čím méně lidí, tím méně pozornosti a lidí, kteří velmi rádi v průběhu filmu komentují děj.

  Titulky teprve začínaly, a tak měl Louis šanci udobřit si Harryho.

  Smutně si povzdechl a z ramen si stáhl mokrou bundu, kterou položil na vedlejší sedadlo, doufal, že alespoň trochu uschne.

  Natáhl se po Harryho ruce, kterou uchopil do své. Harry se neodtáhl, na druhou stranu nezareagoval vůbec nijak.

  "Omlouvám se," vydechl a hleděl do Harryho neutrální tváře, věděl však, že je rozzlobený. "Měl jsem tě poslechnout, byla to pitomost," kajícně sklopil pohled k zemi a rozpojil jejich ruce.

  "To teda byla," tón Harryho hlasu byl nepřátelský a hrubý, jiné reakce se však chlapec nedočkal.

  Nechtěl svého daddyho zklamat. Tak moc ho to mrzelo. Snažil se zahnat slzy, avšak bezúspěšně.

  Na plátně se objevila začáteční Disneyho znělka, a tak Louis zabodl pohled do filmu.

  Harry poprvé za celou dobu stočil pohled na svého chlapce, který se snažil vnímat film, přesto Harrymu neuniklo několik slz, které pokrývaly jeho růžové tváře a stékaly až na jeho od sněhu mokrý svetr, ve kterém mu jistě bylo chladno.

  Z Harryho tváře se okamžitě vypařil všechen vztek a nahradila jej lítost. Nechtěl svého chlapce rozplakat.

  Popadl kabát, který měl položený po své levici a něžně ho umístil kolem brunetových ramen.

  Ten polekaně nadskočil a poté svůj pohled umístil nejprve na kabát a poté znovu na plátno, Harryho mrzelo, že mu Louis nevěnoval ani pohled, vlastně se mu nedivil, choval se jako blbec, přesto však zbystřil rozkošné gesto, ve kterém si Louis kabát více přitáhl a nenápadně si k němu přičichl.

  Harry přehodil svou paži kolem Louisových ramen. Přitáhl si ho na svou hruď a druhou rukou propletl jejich prsty.

  "Mrzí mě to," vydechl Louis. "Mě taky lásko. Reagoval jsem přehnaně, jen, příště mě prostě poslechni, ano?" zašeptal mu do vlasů zoufale, aby nerušil ostatní od filmu.

  "Ano daddy," odpověděl Louis a zmáčkl Harryho ruku. "Miluju tě, Lou-Lou," vtiskl mu do vlasů polibek a začal se věnovat ději na plátně.

  "Já tebe taky," reagoval okamžitě brunet, natahujíc se pro popcorn a poté se znovu opírajíc o teplou hruď svého přítele.

  Louis nadšeně sledoval děj na plátně. Harry shledal film né zas tak špatným, navíc u sebe měl spokojeného Louise, a to činilo spokojeného jeho samotného.

  Brunet si cpal do pusy popcorn, nehledíc na to že by se měl s Harrym rozdělit, na což měl Harry jiný názor.

  Kudrnáč natáhl svou ruku do nádoby s popcornem. Pohled nechávajíc upřený na plátně, čehož vzápětí litoval, jelikož jakmile se přiblížil k popcornu, Louis zbystřil a své zoubky jemně zabořil do Harryho dlaně.

  "Au! Co to sak- Louisi!" vykřikl, jak nejtišeji dokázal a s hraným naštváním se otočil na svého modrookého přítele, pravda byla však taková, že v sobě dusil smích.

  Louis vysunul spodní ret a vytvořil štěněčí pohled, nad čímž Harry vydechl tiché "Aww".

  "Proč si to udělal?" zeptal se zmateně Harry a svraštil obočí, koutky úst mu cukaly a Louisovy to přišlo velmi vtipné.

  Tázaný pouze zakroutil hlavou a mezi prsty nabral malé množství popkornu, které přiblížil ke kudrnáčovým ústům.

  Ten jen nechápavě sledoval, co Louis zamýšlí.

  Brunet na kudrnatého kývl, a ten pochopil a svá ústa pootevřel.

  Louis mu vložil popcorn mezi rty, na které mu poté věnoval polibek, než se s chichotáním odtáhl, znovu se věnující sněhulákovy na plátně.

  "Ty jedno proradné kotě," zasmál se Harry u Louisova ucha, které poté skousl. Chytil Louise za ruku a znovu si ho přitáhl na hruď.

  Louis se hlavou opřel pod Harryho čelistí. Bylo mu tak dobře. Nevěřil že by někdy mohl být šťastný, ale Harry ho dělal tím nejšťastnějším na tomhle světě.

  Spokojeně vydechoval a užíval si vůni a teplo, které šlo z Harryho kabátu a z něho samotného.

  "Harry?" zašeptal po několika minutách.

  "Hmm?" zamumlal nazpět, nad čímž se Harry zasmál. Na to, jak Harrymu ten film přišel dětinský, má teď jeho plnou pozornost.

  "Je tohle rande? Víš, ještě jsem na žádném nebyl, a, no, myslím, myslím že asi je, uhm?" vykoktal nervózně Louis, hrajíc si s Harryho dlaní.

  Kudrnatý odtrhl zrak od filmu, který poté přesunul na nervózního Louise. Harry si v hlavě nepřestával opakovat jak moc rozkošný je, a že by ho nejraději uvěznil ve svém objetí.

  Probral se ze snění, když spatřil Louisův zklamaný pohled. Nejspíš mlčel příliš dlouho.

  "Oh, ovšem že je, kotě. Naše první rande," přitiskl se Louisovy na rty a ten se do polibku nadšeně usmál.

No, nevím. Psaní mě pořád baví, ale tenhle příběh mi nepřijde nic extra, já osobně to beru jako malý, osobní úspěch, protože to je jedna z mála věcí, od které jsem ještě neutekla a dokáže mě zabavit na desítky hodin. Doufám, že vysvědčení bylo podle vašich představ a užíváte si víkend. All the love❤️❤️❤️❤️❤️xx

Sunflower among weeds | LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat