Twenty-sixth chapter

1.3K 63 1
                                    

  Harry se usmál a vyhodil si chlapce do náručí. "Slibuji, věříš mi, ne?" Louis pouze přikývl a nechal se odnést do ložnice, kde se kudrnatý posadil na postel a jeho si vysadil do klína.

  "Uhm, kolik ti vlastně je?" styděl se za to, že nevěděl ani takovou základní věc jako věk. "24," odpověděl jednoduše a přitáhl si Louise do vlhkého polibku.

  Louis obmotal ruce kolem kudrnáčova krku a přisunul se k němu blíž. Harry uchopil Louisovy boky a držel si ho u těla, jako by se bál že mu uteče. "Kdy máš narozeniny?" rozpojil jejich rty a skoro bez dechu položil další otázku.

  "1.Února," mykl rameny a rty přesunul na Louisův krk. Zakousl se a Louis se slastným vzdechem naklonil hlavu, aby Harrymu umožnil lepší přístup. Sál Louisovu kůži, vytvářejíc znaménka lásky. Na moment se odtrhl aby do Louisova ucha zavrčel "Pokračuj" jelikož chtěl víc z jeho perfektního těla.

  "J-jak si, mě poznal, víš, víš co m-myslím," vydechl těžce když Harry obzvlášť hrubě skousl a své velké dlaně přesunul na Louisův kulatý zadeček. "Viděl jsem tě, když jsi v noci procházel parkem, vypadal jsi tak delikátně, a já tě musel mít. A teď-" zahákl prsty za lem Louisových legín "-půjde tohle dolů," skousl Louisův ret a jemně ho od sebe odstrčil.

  Louis slezl z Harryho klína a pomalu začal stahovat své legíny dolů. Kudrnáč ho hladově pozoroval v rukou drtíc přikrývku. Louisovy tváře zrůžověly. Rychlým tahem si svlékl i triko a vyšplhal zpět na Harryho klín.

  Harryho dlaně se okamžitě objevily na Louisově zadečku zahaleném pouze v krajkových kalhotkách, který se spokojeným zamručením promnul.

  Louis slastně vzdechl, pokládajíc hlavu na Harryho hruď. Zadeček vystrčil, natlačujíc ho víc do Harryho rukou na znak, že se mu líbí co Harry dělá.

  "Ještě nějaké otázky, zlato?" zeptal se kudrnatý, když Louis zabořil své ruce do jeho vlasů, za které slastně tahal.

  "Myslím, myslím že, uhm, chci se mazlit," vydechl těžce. "Jsi tak sexy zlatíčko." Zajel dlaněmi pod Louisovy kalhotky. Jemně mu začal roztahovat půlky kolem sebe.

  Louis všude kolem sebe cítil Harryho, a tak vzpomínku na včerejší událost naprosto vytěsnil.

  Harry se i s Louisem pošoupl do středu postele, kde se položil na záda s Louisem na hrudi a svými dlaněmi pod jeho kalhotkami.

  Kudrnatý kousal Louisův krk a na něm vytvářel hojný počet znamének. Chtěl, aby každý věděl že tohle kotě už někomu patří, že jemu patří.

  Nechával si prohrabávat vlasy svým chlapcem a poslouchal jeho vzdechy. Miloval ho. Dlouho se jeho těla nedotýkal, chtěl si ho užít co nejvíc mohl, věděl ale, kam si může dovolit zajít, a přeci jenom, den ještě nekončí.

***************

  Dva chlapci kráčeli zaplněnou ulicí do centra města Doncaster.

  Všude kolem bylo lidí požehnaně. Vánoční čas byl tady a každý sháněl výzdobu, stromek a perfektní dárek za výhodnou cenu.

  A jak se mezi ty bláznivé lidi dostali tito dva chlapci? Naprosto jednoduše.

  Harry s Louisem promazlil bezmála hodinu, jenomže, Louise už nicnedělání nebavilo a nehodlal být celý den zavřený doma, to se na druhou stranu zase nelíbilo Harrymu.

  Chtěl si svoje malé kotě užít co nejvíc, a k tomu argumentoval tím, že je venku zima a on nestojí o to, aby byl jeho chlapec nachlazený.

  Hádali se dobrých deset minut, než padla řeč na novou pohádku, která právě přišla do kin. A Harry nakonec nemohl Louisovu pohledu odolat. A tak spolu kráčí do kina na Louisovu vysněnou pohádku.

  Do kina dorazil Louis celý mokrý, jelikož venku sněžilo a hromada sněhu kolem udělala z Louise znovu toho malého, dětinského kluka, což

  Harryho rozzlobilo, jelikož když na Louise zvýšil hlas, aby se přestal válet ve sněhu, protože bude mokrý a bude mu zima, Louis se jenom zahihňal a s vypláznutým jazykem hodil dobře mířenou, sněhovou kouli přímo do kudrnáčova obličeje.

  Jaká to byla chyba, si Louis uvědomil když po něm Harry zakřičel že se má okamžitě zvednout a po zbytek cesty s ním neprohodil ani slovo.

  Louis byl smutný a navíc se ukázalo, že mě Harry pravdu. Od té doby, co se zvedl ze země mu byla šílená zima, Harry ho ale naprosto ignoroval a tak Louis jenom poníženě klopil hlavu a kopal špičkami bot do sněhu.

  Když dorazili do kina, Harry přešel ke kase, kde se zašklebil nad prodavačkou, která mu podávala dva lístky na Ledové království 2, do nejvyšší řady a prsa jí vypadávala z výstřihu.

  Koupil kýbl popcornu a prošel chodbou do kina, stále nevěnujíc Louisovi ani jeden pohled, přesto věděl, že ho celou dobu sleduje a nedovolí si se od něj vzdálit, jelikož už tak byl v průšvihu, nehodlal si přidělat nový.

Jsem neskutečně vděčná za 1K reads🥰
All the love & lot of kisses, Xoxo❤️

Sunflower among weeds | LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat